پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای کونا

هیوندای کونا / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (2)

در آخرین روزهای سال 96 کرمان موتور عرضه هیوندای آزرا جدید را آغاز کرد و به گفته مسئولان این شرکت، در 3 ماهه اول سال 97 باید منتظر کراس اوور جدید هیوندای کونا در بازار ایران باشیم. به گزارش جوان خودرو کرمان موتور در حال حاضر به عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری هیوندای کره […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۷

در آخرین روزهای سال 96 کرمان موتور عرضه هیوندای آزرا جدید را آغاز کرد و به گفته مسئولان این شرکت، در 3 ماهه اول سال 97 باید منتظر کراس اوور جدید هیوندای کونا در بازار ایران باشیم.

به گزارش جوان خودرو

کرمان موتور در حال حاضر به عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری هیوندای کره در ایران شناخته می شود و باید گفت نسبت به دیگر عرضه کنندگان هیوندای در ایران، کامل ترین سبد محصول را در اختیار دارد. کرمان موتور علاوه بر توسعه محصولات ساخت داخل هیوندای و افزایش تعداد آن ها، در راستای تنوع بخشیدن به سبد محصولات وارداتی اش نیز قدم بر می دارد. در آخرین روزهای سال 96 کرمان موتور عرضه هیوندای آزرا جدید را آغاز کرد و به گفته مسئولان این شرکت، در سال 3 ماهه اول 97 باید منتظر کراس اوور جدید هیوندای با نام کونا در بازار ایران باشیم.

هیوندای کونا

کراس اوور اسپرتی که در یک سگمنت پررقیب در بازار ایران قرار می گیرد و باید در مقابل نیسان جوک، تویوتا C-HR، پژو 2008 و رنو کپچر قد علم کند. ظاهر کونا کاملا فضایی و مدرن طراحی شده که البته صفر و یکی به نظر می رسد. یعنی یا از آن خوشتان می آید یا آن را پس می زنید. اما در کل طراحی آن هماهنگ است و می توانید به آن علاقه مند شوید. کابین اش هم در عین سادگی فضایی گرم و مدرن دارد.

هیوندای کونا

یکی از نقاط جذاب در پرونده کونا، رنگ بندی متنوع بدنه آن است. پای این رنگ های شاد به تریم کابین نیز باز می شود تا این هماهنگی بیشتر به نظر برسد. کونا مثل دیگر هم خانواده هایش، کراس اووری آپشنال به شمار می رود و امکانات متنوعی دارد. ویژگی که باعث شده محصولات هیوندای در این سال ها حسابی در بازار ایران پرفروش باشند.

هیوندای کونا

کونا در ایران یا با پیشرانه 2 لیتری MPI با توان 147 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر و گیرباکس 6 سرعته، یا با پیشرانه 2 لیتری GDI با توان 161 اسب بخار و 203 نیوتن متر گشتاور و یا با پیشرانه 1.6 لیتری T-GDI توربوشارژ با توان 175 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر و امکان سفارش سیستم 4 چرخ متحرک عرضه خواهد شد. البته در این میان با توجه به سابقه هیوندای در بازار ایرانف عرضه نسخه توربوشارژ بعید به نظر می رسد.

هیوندای i20 آپشنال هم آمد/ امکانات و قیمت جدید برای هاچ بک پرفروش کرمان موتور

معرفی هیوندای سانتافه 2019 / ترکیب جدید محبوب ترین مدل هیوندای نزد ایرانی ها

پرچمدار هیوندای در مسیر ایران/ هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بهتر بشناسیم

3 هیچ به نفع کره! اولین تست جمعی محصولات هیوندای کرمان موتور

یک بام و ۲ هوا!/ دلیل اختلاف قیمت هیوندای النترا کرمان موتور و آسان موتور چیست؟

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی