پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک

قیمت کوییک تا 2 هفته دیگر تعیین می شود؟/ تغییر قیمت خودروهای داخلی در دست اقدام

رئیس شورای رقابت ضمن اعلام اینکه به دلیل تعطیلات نوروزی نتوانستیم به جمع بندی اطلاعات ارسالی سایپا برای قیمت کوییک دست پیدا کنیم، اظهار داشت: تعیین تکلیف قیمت نهایی کوئیک از 18 فروردین ماه مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد و قیمت کوییک محصول جدید سایپا تا 2 هفته دیگر اعلام خواهد شد. رئیس شورای رقابت در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

رئیس شورای رقابت ضمن اعلام اینکه به دلیل تعطیلات نوروزی نتوانستیم به جمع بندی اطلاعات ارسالی سایپا برای قیمت کوییک دست پیدا کنیم، اظهار داشت: تعیین تکلیف قیمت نهایی کوئیک از 18 فروردین ماه مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد و قیمت کوییک محصول جدید سایپا تا 2 هفته دیگر اعلام خواهد شد.

رئیس شورای رقابت در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا روند بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و اعلام قیمت های جدید انواع خودرو در سال 97 آغاز شده است یا خیر، افزود: شورای رقابت نامه ای به بانک مرکزی برای ارسال نرخ تورم بخشی ارسال کرده که به محض دریافت آن و کسب اطلاعات لازم از خودروسازان و جمع بندی شورای رقابت قیمت های جدید خودرو تعیین خواهد شد.

اواخر دی‌ماه 96 براساس اعلام شرکت سایپا فروش فوری و پیش‌ فروش خودروی کوییک آغاز شد. سایپا در بخشنامه خود به نمایندگی های فروش برای کوییک دنده‌ای ساده قیمت 32 میلیون و 900 هزار تومان، اتوماتیک فول 39 میلیون و 800 هزار تومان و اتوماتیک فول‌ پلاس 42 میلیون تومان را پیشنهاد کرده اما در ادامه اعلام کرد که  قیمت نهایی این خودروها  پس از تأیید شورای رقابت در دعوتنامه‌ها اعلام خواهد شد.

شیوا پیش از این در پاسخ به اینکه تکلیف خریدارانی را که این خودرو را خریداری کرده‌اند چیست؟، گفته بود: هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست اما چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد شرکت باید مابقی پول‌ها را به خریداران برگرداند.

 

آخرین کوییک تولید سال 96 به مزایده گذاشته شد

پیش فروش خودرو کوییک (اسفند 96)

کوییک خودرویی خوب و با کیفیت

دربی سنتی! / مقایسه دانگ‌ فنگ H30 کراس و سایپا کوییک

با مشخصات فنی و امکانات ساینا اتوماتیک آشنا شوید

مراسم رونمایی کوییک محصول جدید سایپا + تصاویر

کوییک ، عضو جدید خانواده ایکس 200

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی