پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همکاری سایپا و برلیانس

گسترش همکاری های گروه خودروسازی سایپا و برلیانس

مهندس محسن جهرودی باحضور در مجتمع تولید خودروی برلیانس در شهر “ینگ‌یانگ” ضمن بازدید از مرکز طراحی خودرو و خطوط تولید این شرکت، با “کیو یو مین” رئیس هیأت‌مدیره و “لیو پنچنگ” مدیرعامل برلیانس دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : در این دیدار دو طرف ضمن […]

امیر
چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۷

مهندس محسن جهرودی باحضور در مجتمع تولید خودروی برلیانس در شهر “ینگ‌یانگ” ضمن بازدید از مرکز طراحی خودرو و خطوط تولید این شرکت، با “کیو یو مین” رئیس هیأت‌مدیره و “لیو پنچنگ” مدیرعامل برلیانس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

در این دیدار دو طرف ضمن ابراز رضایت از فرایند همکاری‌ها، بر گسترش این همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تأکید کردند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این دیدار گفت: برلیانس یک شریک تجاری مناسب برای گروه سایپا است و باتوجه به وجود توانمندی و امکانات مناسب دوطرف ، می‌توان به ارتقای سطح همکاری‌ها امیدوار بود.
وی افزود: می توانیم با بهبود شرایط همکاری و تولید محصولات جدید برلیانس در ایران و توجه به داخلی سازی قطعات دارای مزیت تولید با مشارکت قطعه‌سازان ایرانی یک گام جدید و پایدار با برلیانس برداریم.
در حال حاضر 4 محصول برلیانس در گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود و با توجه به کیفیت مناسب این محصولات با استقبال گسترده مشتریان ایرانی در بازار روبه‌رو است؛ وجود این ظرفیت و امکان، موجب‌شده گروه خودروسازی سایپا و برلیانس تمایل جدی برای توسعه این همکاری داشته باشند.
برلیانس به‌عنوان شریک تجاری مهم برندهای بی‌ام‌دبلیو و رنو محسوب می‌شود و خودروهای خود را با مشارکت این شرکت‌ها طراحی و تولید می‌کند، ضمن این‌که خودروهای این دو برند نیز در کشور چین توسط برلیانس تولید و عرضه می‌شوند.

بازدید و گسترش همکاری سایپا و چانگان

تکمیل سبد محصولات سایپا در برنامه سه ساله

حضور قطعه سازان سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018

گسترش برنامه های مشترک سایپا و سیتروئن

گسترش همکاری ولووتراکس و سایپادیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی