پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست درایو هیوندای-جام جهانی

تست درایو هیوندای با طعم جام جهانی / شانس سفر به جام جهانی برای مشتریان کرمان موتور

همیشه تصور می کنیم، نمایندگی رسمی یک شرکت خودروساز خارجی، تنها با عرضه خودرو . مسائل جانبی آن سر و کار دارد. اما کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای نشان داده در تمام موارد با خط مشی هیوندای هماهنگ است. جام جهانی 2018 به عنوان مهمترین رویداد فوتبالی پیش روست و کمپانی هیوندای تمام تلاش خود […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

همیشه تصور می کنیم، نمایندگی رسمی یک شرکت خودروساز خارجی، تنها با عرضه خودرو . مسائل جانبی آن سر و کار دارد. اما کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای نشان داده در تمام موارد با خط مشی هیوندای هماهنگ است. جام جهانی 2018 به عنوان مهمترین رویداد فوتبالی پیش روست و کمپانی هیوندای تمام تلاش خود را برای استفاده تبلیغاتی از این رخداد ورزشی به کار بسته است و کرمان موتور نیز در ایران به مشتریان خود فرصت جهانی شدن و حضور در جام جهانی 2018 را می دهد.

نمایندگی های رسمی برند خودرویی هیوندای به مشتریانی که در تست درایوهای این شرکت ها حاضر شوند، شانس سفر به جام جهانی روسیه را هدیه می دهند.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی تولید و فروش هیوندای در ایران نیز در این طرح مشارکت دارد و به مشتریانی که در روزهای 7 تا 9 اردیبهشت ماه جاری در تست درایو هیوندای اکسنت شرکت کنند فرصت مسافر جام جهانی شدن را می دهد.

تست درایو هیوندای-جام جهانی

از بین مشتریان علاقه مندی که برای حضور در تست درایو “جام جهانی با کرمان موتور” ثبت نام کرده اند پس از برگزاری تست درایو هیوندای اکسنت و در روز آخر، مسافر ایرانی حاضر در جام جهانی مشخص می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی