پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه Cayman GT4 2019

پورشه 718 Cayman GT4 جدید در پیست مونزا دیده شد + ویدیو

شایعات منتشر شده حاکی از این است که پورشه قصد دارد تولید مدل Cayman GT4 را از سر بگیرد. طرفداران پورشه بی صبرانه منتظرند تا خبر معرفی نمونه Cayman به طور رسمی از طرف کمپانی پورشه اعلام شود. این در حالی است که کمپانی پورشه مشغول تست کردن این خودرو است و اخیرا نمونه Cayman […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

شایعات منتشر شده حاکی از این است که پورشه قصد دارد تولید مدل Cayman GT4 را از سر بگیرد. طرفداران پورشه بی صبرانه منتظرند تا خبر معرفی نمونه Cayman به طور رسمی از طرف کمپانی پورشه اعلام شود.

این در حالی است که کمپانی پورشه مشغول تست کردن این خودرو است و اخیرا نمونه Cayman GT4 در پیست مونزا ایتالیا دیده شده است. اخیرا فیلمی از تست شدن پورشه در پیست مونزا توسط کانال یوتیوبی  NM2255 Car HD Videos منتشر شده است. دو نمونه ی باکستر و کیمن تنها نمونه هایی از پورشه بودند که به جای موتور 6 سیلندر, با موتور 4 سیلندر توربو معرفی شدند. اما نسل جدید GT4 و GT4 Clubsport سنت استفاده از موتور های 6 سیلندر را دوباره زنده خواهند کرد. با توجه به اطلاعات بدست آمده پورشه GT4 Clubspot مدل 2019 از قطعات آیرودینامیکی جدید (بال عقب بلند تر و …) و گیربکس PDK (دو کلاچه) استفاده خواهد کرد که می توانید تعویض دنده های  سریع آنرا در فیلم مشاهده کنید( شاید هم حواستان به صدای موتور 6 سیلندر آن پرت شود!). با دیدن این فیلم چند سوال پیش می آید. اول اینکه پورشه حاضر در فیلم صدای متفاوت تری از پورشه های 6 سیلندر تنفس طبیعی دارند. این گونه به نظر می رسد که موتور 718 توربو شارژ باشد. باید منتظر بود و دید که پورشه چه زمانی از GT4 جدید پرده برداری خواهد کرد. انتظار می رود که کمپانی پورشه نمونه جدید GT4 را در نمایشگاه لس انجلس در اواخر تابستان معرفی کند.

 

 

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

  

پورشه 959SC هایپر ماشین 800 اسبی

رکورد شکنی پورشه RS GT3 911 در پیست نوربرگ رینگ

سایه تاریخ / عجیب‌ترین پورشه 356 در سراسر جهان

بررسی 2 نسل از پورشه 911 در ایران / غیرممکن، غیرممکن است!

تجربه رانندگی با پورشه 911 توربو

من با ماشین ام دوستم! / دیدار با پورشه 911 تیپ 964

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی