پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخچه صندلی بچه (7)

تاریخچه استفاده از صندلی کودک همراه با آلبوم تصاویر

در سال 1959 بود که برای اولین بار از کمربند سه تکه استفاده شد . نباید زیاد تعجب کرد که سیستم ایمنی در نظر گرفته شده برای کودکان در آن زمان, برای کمپانی ها چندان اهمیتی نداشته است. این طور به نظر می آید که صندلی کودکان اولین بار به عنوان ترفندی برای ثابت نگه […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

در سال 1959 بود که برای اولین بار از کمربند سه تکه استفاده شد . نباید زیاد تعجب کرد که سیستم ایمنی در نظر گرفته شده برای کودکان در آن زمان, برای کمپانی ها چندان اهمیتی نداشته است. این طور به نظر می آید که صندلی کودکان اولین بار به عنوان ترفندی برای ثابت نگه داشتن کودکان و امکان دیدن منظره های بیرون برای آنها, اختراع شده است.

در سال 1962 برای اولین بار صندلی کودک توسط دو نفر به طور همزمان اختراع شد ( این دو یکدیگر را نمی شناختند). اولی Jean Ames بریتانیایی بود که یک صندلی رو به عقب با کمربند های  Y-strap ( که شبیه به Baby Seat های امروزی بود ) طراحی کرده بود. دومین نفر Len Rivkin اهل آمریکا بود که یک صندلی با فریم آهنی طراحی کرده بود. بعد از آن اکثر کمپانی ها به سراغ طراحی صندلی های بچه رفتند تا نمونه شخصی خودشان را بسازند. در گالری زیر می توانید تاریخچه ای از اولین نمونه های صندلی بچه را مشاهده کنید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آموزشی قسمت اول: مشکلات و راه حل های رانندگی در تابستان (بخش اول)

ماشین چمن زنی هوندا با 190 اسب بخار قدرت!

گیربکس دو کلاچه: کلاچ خشک بهتر است یا تر؟

نوآوری آئودی / استفاده از صفحه نمایش به جای آینه بغل!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی