پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین DB11 منصوری (1)

استون مارتین DB11 تیونینگ منصوری

نام منصوری برای علاقه مندان به خودرو های تیونینگ شده نامی آشنا است.تیونر معروفی که همیشه در معرفی کردن سوپر اسپرت های تیون شده سردمدار بوده است. اکنون این تیونر معروف به سراغ استون مارتین DB11 رفته است و دست بر سر و گوش این خودرو کشیده است. تیونر منصوری نام Cyrus یا کوروش را […]

ارشیا
چهارشنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۷

نام منصوری برای علاقه مندان به خودرو های تیونینگ شده نامی آشنا است.تیونر معروفی که همیشه در معرفی کردن سوپر اسپرت های تیون شده سردمدار بوده است. اکنون این تیونر معروف به سراغ استون مارتین DB11 رفته است و دست بر سر و گوش این خودرو کشیده است.

استون مارتین DB11 منصوری (3)

تیونر منصوری نام Cyrus یا کوروش را برای این خودرو در نظر گرفته است. این خودرو بر پایه نمونه DB11 ساخته شده است. قسمت جلویی این خودرو به طور کامل تعویض شده است و به جای خود را به نمونه فیبر کربنی داده است. جلو پنجره جدید این خودرو ظاهری بسیار تهاجمی به خودرو بخشیده است. منیفولد ورودی جدید هوای بیشتری وارد موتور می کند. چند ورودی هوا هم بر روی کاپوت قرار گرفته است تا هوای گرم موتور بتواند از کاپوت خارج شود.

استون مارتین DB11 منصوری (1)

در قسمت کناری از skirt های جدید استفاده شده است تا خودرو با نزدیک به زمین شود. در قسمت عقبی خودرو از یک بال عقب بزرگ فیبر کربنی استفاده شده است. هم چنین در قسمت عقبی از دیفیوزر های جدید استفاده شده است تا وظیفه تولید نیروی جاذبه را بر عهده داشته باشد. در بخش جزئیات فنی موتور به طور کلی مپ شده است. سیستم اگزوز به طور کلی تعویض شده است و از سیستم اگزوز استیل استفاده شده است. هم چنین فیلتر هوای جدید هم قابلیت ورود هوای بیشتری به موتور دارد. قدرت موتور 12 سیلندر تویین توربو در این خودرو به 700 اسب بخار و گشتاور به 850 نیوتن متر رسیده است. مقدار ماکسیموم گشتاور از دور 1500 تا 5000 تولید می شود. با بهره گیری از این گشتاور, 0 تا 100 این خودرو به 3.6 ثانیه رسیده است و سرعت نهایی 330 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

استون مارتین DB11 منصوری (2)

استفاده از کمک فنرهای جدید با ارتفاع پایین تر مرکز ثقل این خودرو را 35 میلی متر پایین تر برده است. رینگ های فورج Yavin با سایز 9.5×22 در جلو و 11×22 در عقب استفاده شده است. منصوری تنها به ارتقا دادن بدنه و پیشرانه بسنده نکرده است و در قسمت فضای داخلی هم هنر نمایی کرده است.

استون مارتین DB11 منصوری (4)

در فضای داخلی از رنگ سفید برای روکش های چرمی استفاده شده است و صندلی ها به خوبی راننده را در آغوش می گیرند. در فضای داخلی فاکتور های ارگونومیکی به خوبی در نظر گرفته شده است و از فرمان جدید استفاده شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استون مارتین جیمز باند فروخته می شود

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

بررسی جدید ترین مدل معرفی شده از استون مارتین/ DB11 AMR

سوپر اتومبیلی استون مارتین 5 جولای رونمایی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی