پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی شیرون لگو (1)

بوگاتی شیرون با مقیاس 1:8/ شاهکار جدید لگو

برای علاقه مندان به خودرو های سوپر اسپرت نام بوگاتی شیرون از آن دسته آرزو های محال است. شیرون از آن دسته خودرو هایی است که اگر هم روزی بتوانیم آنرا در نمایشگاه یا خیابانی ببینیم, فقط حق داریم به آن نگاه کنیم و حتی دست هم نمی توانیم بزنیم. اما اکنون کمپانی لگو شاهکار […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

برای علاقه مندان به خودرو های سوپر اسپرت نام بوگاتی شیرون از آن دسته آرزو های محال است. شیرون از آن دسته خودرو هایی است که اگر هم روزی بتوانیم آنرا در نمایشگاه یا خیابانی ببینیم, فقط حق داریم به آن نگاه کنیم و حتی دست هم نمی توانیم بزنیم. اما اکنون کمپانی لگو شاهکار جدیدی را معرفی کرده است که فقط و فقط هنر دست است.

بوگاتی شیرون لگو (1)

کمپانی لگو اکنون طرحی را از بوگاتی شیرون ساخته است که پس از سر هم کردن 3599 قطعه تبدیل به ماکتی از شیرون می شود. از نکات فوق العاده جالب و جذاب این لگو, متحرک بودن قسمت هایی از این خودرو است. از جمله این قطعات می توان به دنده های پشت فرمان یا Paddlle shift و بال عقب متحرک اشاره کرد.

بوگاتی شیرون لگو (8)

این کیت جدید گران قیمت ترین نمونه در سری محصولات تکنیک لگو, با 350 دلار قیمت خواهد بود. ابعاد اندازه این خودرو شامل 22 اینچ طول, 5 اینچ ارتفاع و 9 اینچ پهنا است. این نمونه کامل و ترین و بهترین نمونه ساخته شده از سری تکنیک لگو است. بوگاتی شیرون 895 قطعه بیشتر از پورشه 911 GT3 RS ساخته شده توسط لگو در سال 2016 دارد و قیمت آن 50 دلار بیشتر است.

همانند بوگاتی شیرون واقعب که قیمتی بیش از 3 میلیون دلار دارد, نسخه لگو از شیرون هم بسیاری از آپشن های شیرون را داراست. در صندوق جلویی خودرو یک کیف بوگاتی همانند نمونه اصلی قرار گرفته است و هر نمونه دارای سریال نامبر جداگانه ای است. این نمونه 3599 قطعه ای از رنگ آبی روشن همراه با رگه های مشکی بهره می برد که در یک جعبه لوکس همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

بسیاری از قطعات شیرون لگو متحرک هستند. در ها و کاپوت باز و بسته می شوند در حالی که پیستون موتور و پدال دنده گیربکس 8 سرعته هم تکان می خورد. علاوه بر این فرمان خودرو هم تکان می خورد و چرخ ها حرکت می کنند.

بال عقب خودرو هم بوسیله یک ابزار مخصوص بالا و پایین می رود. اکنون نمونه بوگاتی شیرون از لگو از روی سایت لگو و نمایندگی هایش قابل سفارش خواهد بود و از تاریخ 1 آگوست به مشتریان تحویل داده می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

صدمین نمونه از بوگاتی شیرون ساخته شد

بوگاتی شیرون در کدام کشورها فروش بیشتری دارد؟

هزینه های عجیب نگهداری از تنها کانسپت بوگاتی ویژن GT جهان

بوگاتی کلاسیک چقدر قیمت خورد ؟

دوچرخه بوگاتی با بدنه کربنی و قیمت نجومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی