پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش دوج وایپر و دیمن (1)

فروش آخرین نسخه از دوج دیمن و وایپر به قیمت 1 میلیون دلار

کمپانی دوج (با تلفظ درست داج) اکنون پرونده خودرو های دیمن و وایپر را با فروش آخرین نسخه ها از این دو خودرو در حراجی برت جکسون بست. این دو خودرو که با هم فروخته شدند در مجموع برچسب قیمت 1 میلیون دلار خوردند. چندی پیش آخرین نمونه از دوج دیمن در خط تولید Brampton […]

ارشیا
سه شنبه - ۵ تیر ۱۳۹۷

کمپانی دوج (با تلفظ درست داج) اکنون پرونده خودرو های دیمن و وایپر را با فروش آخرین نسخه ها از این دو خودرو در حراجی برت جکسون بست. این دو خودرو که با هم فروخته شدند در مجموع برچسب قیمت 1 میلیون دلار خوردند.

چندی پیش آخرین نمونه از دوج دیمن در خط تولید Brampton در شهر Ontario در کانادا ساخته شد. این خودرو که تنها در مدت 1 سال ساخته شد توانست با 0 تا 100 2.3 ثانیه ای و موتور سوپرشارژ 840 اسبی اش سر و صدای زیادی به پا کند.

فروش دوج وایپر و دیمن (7)

تنها 3000 نمونه در آمریکا و 300 نمونه در کانادا از این خودرو ساخته شد. تولید نمونه وایپر هم در ماه آگوست سال 2016 متوقف شد در حالی که دوج تنها 630 نمونه از این خودرو را در آن سال فروخت. پس از ترک خط تولید این دو خودرو با رنگ مخصوص قرمز در دید عموم ظاهر شدند.

فروش دوج وایپر و دیمن (2)

این رنگ قرمز رنگ برای وایپر نمایانگر اولین نسل از این خودرو به نام rt/10 است که با رنگ بدنه قرمز و رنگ مشکی تودوزی معرفی شد. در قسمت های از بدنه این خودرو هم از فیبر کربن استفاده شده است .هم چنین وین نامبر آخرین نمونه از وایپر هم بر روی این خودرو هک شده است. این دو خودروی افسانه ای در مجموع 1485 اسب بخار قدرت تولید می کنند. 840 اسب بخار و 770 پوند بر فوت گشتاور برای دیمن در مقابل 645 اسب بخار قدرت از موتور 10 سیلندر وایپر و 600 پوند بر فوت گشتاور.

فروش دوج وایپر و دیمن (6)

قیمت 1 میلیون دلاری برای مجموعه وایپر و دیمن بیشترین قیمت ثبت شده در حراجی 4 روزه برت جکسون بود. هم چنین تمامی سود حاصل از فروش این خودرو به سازمان united way اهدا شده است.

فروش دوج وایپر و دیمن (5)

 

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

آخرین نمونه از دوج دیمن ساخته شد

داج وایپر باز می گردد

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

فورد جی تی 1.8 میلیون دلاری

10 خودروی عضلانی فروخته شده با قیمت مناسب در حراجی Barrett Jackson

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی