پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری gto 250

فروش قطعات کشف شده از فراری 250 GTO

تنها ساعاتی مانده به شروع حراجی Cavalino hoard  در  Blenheim Palace که میلیون ها دلار قطعات یدکی خودرو های ارزشمند فراری و مازراتی و … در آن به فروش می رسد, حراجی COYS  موفق به کشف قطعات جدیدی از فراری 250 GTO شد که متعلق به سال 1962 است. این لوازم یدکی که متعلق به […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷

تنها ساعاتی مانده به شروع حراجی Cavalino hoard  در  Blenheim Palace که میلیون ها دلار قطعات یدکی خودرو های ارزشمند فراری و مازراتی و … در آن به فروش می رسد, حراجی COYS  موفق به کشف قطعات جدیدی از فراری 250 GTO شد که متعلق به سال 1962 است.

این لوازم یدکی که متعلق به شاسی شماره 4105GT در سال 1962 است. این خودرو از یک موتور  128S V12 بهره می برد. شاسی تیوبلار لوله ای, قسمت هایی از بدنه, چرخ ها, سیستم خنک کننده و زیر بندی شامل این قطعات است. این لوازم در همان مکانی پیدا شده است که قبلا در آن یک محموله دیگر از لوازم یدکی ارزشمند در آنجا پیدا شده بود با این تفاوت که در یک کانتینر دیگر نهفته شده بود. خودروی فراری 250 GTO بدون شک یکی از خبرساز ترین خودرو های تاریخ خودروسازی است. این خودرو که اخیرا توانست بار دیگر رکورد گران قیمت ترین خودروی جهان را با 70 میلیون دلار بشکند, به نظر می رسد این بار هم بتواند در فروش قطعات یدکی رکوردی جدید ثبت کند. با وجود این لوازم مالک جدید قادر خواهد بود تا خودروی شخصی اش را به صورت اختصاصی بازسازی نماید. این خودرو در تاریخ 30 ژوئن برای فروش در حراجی Cavalino hoard  به نمایش خواهد در آمد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فراری انزو مایکل شوماخر به فروش می رسد

کانسپ Modulo از فراری برای اولین بار پا به خیابان ها می گذارد

رکورد گران قیمت ترین خودرو جهان شکسته شد

فراری sp38 تنها نمونه موجود در جهان

فراری 250 GTO با قیمت 45 میلیون دلار فروخته خواهد شد

رکورد گران قیمت ترین خودرو جهان شکسته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی