پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک‌لارن

مک‌لارن با لباس اسپرت ، وارد مرحله‌ی پیش‌تولید شد

زمان زیادی تا عرضه‌ی اولین سری اسپرت یا سوپر‌اسپرت ارزان‌قیمت مک‌لارن باقی نمانده است؛ چرا که دو خودروی 570S و 540C بالاخره وارد مرحله‌ی «پیش‌تولید» شدند. مرحله ای که دقیقا قبل از تولید انبوه قرار دارد. در این مرحله تمام خودرو های مک‌لارن ، در سخت‌ترین شرایط جاده به انجام مهم‌ترین و آخرین آزمایش‌های کیفی […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

زمان زیادی تا عرضه‌ی اولین سری اسپرت یا سوپر‌اسپرت ارزان‌قیمت مک‌لارن باقی نمانده است؛ چرا که دو خودروی 570S و 540C بالاخره وارد مرحله‌ی «پیش‌تولید» شدند. مرحله ای که دقیقا قبل از تولید انبوه قرار دارد. در این مرحله تمام خودرو های مک‌لارن ، در سخت‌ترین شرایط جاده به انجام مهم‌ترین و آخرین آزمایش‌های کیفی مک‌لارن می‌پردازند و سری اسپرت مک‌لارن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مک‌لارن

شاید سری اسپرت یا به اصطلاح «سوپراسپرت ارزان‌قیمت» مک‌لارن که برای رقابت با خودروهایی چون پورشه ۹۱۱ در نظر گرفته شده‌ است با  قیمت پایین‌تری عرضه شود، اما به هر حال این خودرو‌ها آرم و نام مک‌لارن را در پشت و جلوی خودشان به همراه دارند و همین امر باعث می‌شود تا فرآیند تولیدشان نیز متفاوت از سایر خودرو‌های سوپراسپرت این سازنده نباشد.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های فرآیند تولید خودرو‌های مک‌لارن ، همین مرحله‌ی «پیش‌تولید» است که به عقیده‌ی ما هیچ خودرویی بدون گذراندن این مرحله اجازه‌ی تولید انبوه را ندارد. ما تا به اینجا با انجام آزمایش‌های متعددی در نقاط مختلف سراسر جهان که برخی از آن‌ها در سخت‌ترین شرایط جوی قرار داشتند، از کیفیت و کارایی تک‌تک سیستم‌ها و قطعات خودرویمان اطمینان حاصل کرده ایم و مطمئن باشید که این آخرین مرحله‌ی آزمایش‌های ما نخواهد بود.

مک‌لارن 

اولین خودروهای سری اسپرت در پاییز امسال پس از طی کردن مرحله‌ی «پیش‌تولید» در مرکز تولید ووکینگ انگلستان مک‌لارن برای فروش و رسیدن به دست مصرف‌کننده‌ی نهایی به سوی نمایندگی‌های مک‌لارن روانه خواهند شد. پایه قیمت این مدل‌ها از حدود ۱۷۰ هزار دلار خواهد بود و تا انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی مدل‌های فرعی اسپایدر و GT نیز در کنار مدل‌های جدید سری اسپرت معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی