پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چراغ راهنما

چراغ های راهنمایی و رانندگی به پنل های خورشیدی متصل می شوند

راهکار رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران برای استفاده از انرژی پاک  این است که چراغ های راهنمایی و رانندگی به پنل های خورشیدی مجهز شوند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ استفاده از انرژی های پاک مقوله بوده که در مدیریت کلانشهرهای کشور بویژه تهران به آن اهمیت چندانی […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۷

راهکار رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران برای استفاده از انرژی پاک  این است که چراغ های راهنمایی و رانندگی به پنل های خورشیدی مجهز شوند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

استفاده از انرژی های پاک مقوله بوده که در مدیریت کلانشهرهای کشور بویژه تهران به آن اهمیت چندانی نشده و لذا در مواقع بحرانی همیشه شهر را دچار مشکل ساخته است.

با افزایش مصرف برق در تابستان سال جاری و افزایش دمای هوا با خاموشی ها مکرر مواجه شده ایم که این خاموشی ها حتی به چراغ های راهنمایی و رانندگی نیز رسیده و مشکلاتی را برای برخی معابر شهری ایجاد کرده و منجر به ترافیک در بعضی محور شده است.

یکی از راهکارهایی که رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران به آن تاکید کرده استفاده از انرژی پاک و مجهز شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی به پنل های خورشیدی است.

محمد علیخانی در این باره تصریح کرد که چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تهران را باید به سولار متصل کنند تا زمانی که برق قطع می‌شود به وسیله انرژی خورشیدی برق این چراغ‌ها تامین شود.

وی با بیان اینکه به صورت محدود تعدادی از این چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دارای پنل خورشیدی هستند، گفت: به این موضوع درگذشته چندان توجه نشده اما ما باید به سمت استفاده از انرژی‌های پاک برویم چون هم هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند و همینطور انرژی کمتری مصرف می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران تاکید کرد: در جلسات آینده به مسئولان ذیربط حتما پیشنهاد می‌دهیم که تمامی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را به پنل‌های خورشیدی مجهز کنند تا در زمان قطع برق ماموران پلیس راهور و شهروندان دچار مشکل نشوند.

جریمه 50 هزار تومانی برای تغییر در میزان و رنگ نور چراغ خودرو

جریمه عجیب عبور از چراغ قرمز در چین

قوانین راهنمایی و رانندگی عجیب غریب در جهان

جریمه 200 هزار تومانی برای گردش به چپ یا راست در تقاطع‌های چراغدار

برنامه پلیس راهور برای کنترل ترافیک هنگام قطعی برق

آشنایی با جزییات دوربین های کنترل ترافیکی پایتخت

توصیه های شهرداری تهران به شهروندان در شرایط بارندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی