پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامپ غیراستاندارد

وسایل نقلیه با لامپ های قوی غیراستاندارد توقیف می شوند

رئیس مرکز کنترل تراقیک پلیس راهور گفت:وسیایل نقلیه خود از لامپ های قوی غیر استاندارد پرنور و خیره کننده استفاده کرده اند توقیف و برای اعمال قانون به پارگینگ هدایت می شوند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سرهنگ نادر رحمانی  افزود: با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی استفاده از هر گونه لامپ […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

رئیس مرکز کنترل تراقیک پلیس راهور گفت:وسیایل نقلیه خود از لامپ های قوی غیر استاندارد پرنور و خیره کننده استفاده کرده اند توقیف و برای اعمال قانون به پارگینگ هدایت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سرهنگ نادر رحمانی  افزود: با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی استفاده از هر گونه لامپ های قوی غیر استاندارد بر روی خودرو که منجر به ایجاد مزاحمت برای راننده مقابل شود، ممنوع است.
وی گفت: لامپ های استاندارد همان لامپ هایی است که خودروسازان بر اساس تایید سازمان استاندارد بر روی خودرو نصب می کنند. روشنایی بیش از حد هر گونه لامپ همانند زنون، LED و غیره خارج از استاندارد و نصب آن بر روی خودرو ممنوع است.

سرهنگ رحمانی درباره موتور سواران فاقد کلاه ایمنی گفت: بر اساس قوانین ناجا موتورسواران و راکب های آنان باید به هنگام استفاده این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کنند. در غیر این صورت موتور توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ هدایت می شوند.
وی با بیان اینکه استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامت استفاده کنندگان از موتورسیکلت را فراهم می کند، گفت: نداشتن پلاک، عبور از محل های ممنوع، عبور از محل عابران پیاده، ایجاد صدای ناهنجار اگزوز و غیره از جمله تخلفاتی است که به توقیف موتور سیکلت منجر می شود.

کدام تخلفات خودروتان را مهمان جرثقیل پلیس می کند؟

پرداخت اقساطی جریمه رانندگی

جریمه 100 هزار تومانی و نمره منفی برای صحبت با تلفن همراه حین رانندگی

جریمه صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی مشخص شد

جریمه دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی بخشیده می شود

افزایش نرخ جریمه های رانندگی در دست بررسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی