پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام

مزیت های سفر با ام وی ام X33

عموم خانواده‌های ایرانی به لحاظ فرهنگ و عادت های زندگی اهل سفر هستند و از هر فرصتی برای خلق یک سفر آن هم درو از خانه استفاده می‌کنند. در سال های اخیر سمت و سوی این سفرها نه تنها به شهرهای شمالی کشور بلکه مقصدهای دیگری همچون کویر نوردی و شهرهای غربی را نیز در […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۵ مرداد ۱۳۹۷

عموم خانواده‌های ایرانی به لحاظ فرهنگ و عادت های زندگی اهل سفر هستند و از هر فرصتی برای خلق یک سفر آن هم درو از خانه استفاده می‌کنند. در سال های اخیر سمت و سوی این سفرها نه تنها به شهرهای شمالی کشور بلکه مقصدهای دیگری همچون کویر نوردی و شهرهای غربی را نیز در پی داشته است. جزء لاینفک سفرهای زمینی داشتن خودرویی مطمئن است؛ خودرویی که بتواند در جاده های پهناور و طولانی با هر شرایط آب و هوایی و تغییر ناگهانی این کشور چهار فصل کنار بیاید و لذت سفر را دوچندان کند. در این نوشتار سعی داریم مزیت های سفر با ام وی ام X33 اس را برای یک خانواده نسبتا پر جمعیت بررسی کنیم.

پیشرانه ۲ لیتری پرقدرت نیروبخش ام وی ام X33

لذت رانندگی با یک خودرو شاسی بلند را زمانی حس خواهید کرد که با قدرت در جاده برانید. ایکس33 اِس امکان تجربه این حس خوش‌آیند را برای شما می‌دهد. ایکس33 اِس با بهرمندی از یک موتور قدرتمند 2000 سی‌سی و بهره‌گیری از یک گیربکس هفت سرعته CVT لذت این رانندگی را دوچندان می‌کند. استفاده ازسیستم تیپ‌ترونیک برای تغییر وضعیت دنده ها و مدیریت ضرایب آن در موقعیت های مختلف از دیگر مزیت های مجموعه پیشرانه این خودرو است. وجود کروز کنترل و دکمه های کمک کننده روی فرمان این سیستم آپشن رفاهی دیگری است که در مسیر های طولانی و یکنواخت به کمک راننده خواهد آمد.

ام وی ام X33S

 

کابین جادار، همان چیزی که مورد نظر خانواده هاست

طراحی مناسب، زوایای استاندارد و فاصله مناسب ردیف جلو با صندلی های عقب، جای پای مناسب کافی ، ارتفاع مناسب سقف همه و همه کافی است تا یک خانواده 5 نفره بزرگسال سفر لذت بخش خود را آغاز کنند. طراحی تریم داخلی ام وی ام X33 اِس که سومین نسل بهبود سافته این خودرو پرفروش است بگونه ایی است که بیشترین فضای ممکن را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این همه ماجرا نیست! فضای بار 550 لیتری عقب خودرو بیشترین فضای ممکن در میان دیگر رقبا این امکان را به شما می‌دهد تا برای هر یک از اعضای خانواده چمدان شخصی را همراه کنید و در نهایت تمام آنچه را برای اطمینان در سفر نیاز دارد به همراه خود داشته باشید و مطمئن باشید همچنان فضای کافی برای جا دادن سوغاتی شهر مقصد خواهید داشت.

طراحی زیبا و هماهنگ مناسب مشکل پسندان

طراحی زیبا و پایدار ام وی ام  X33 اِس حس اطمینان و آرامش را به شما انتقال خواهد داد. طراحی چهره ایی قدرتمند در قسمت جلو در کنار چراغ های کشیده و فرم ایرو دینامیک درب موتور، خطوط بدنه و بهره گیری از تزئینات متناسب به یک خودرو شاسی بلند و زیبا، سانروف و بدنه دو رنگ، دید کافی و مناسب شیشه جلو و پنجره های بزرگ سرنشینان همه و همه حس خوب سفر را برای شما پر رنگ تر خواهد کرد.

ام وی ام X33S

افزایش کیفیت و ایمنی در مدل جدید

ام وی ام X33 اِس سومین نسخه خودرو بهبود یافته از نسل خود است. خودرویی که به گفته سازنده بیش از 186 مورد ارتقاء و بهبود تولید و طراحی را تجربه و دانش فنی متخصصان را با خود بهمراه دارد. افزایش کیفیت تولید، بهبود ایمنی، و کاهش نرخ تعمیرات نسبت به نسل های قبلی از نکاتی است که اطمینان خاطر راننده و سرنشینان را دوبرابر خواهد کرد. از سوی دیگر وجود شبکه فعال نمایندگان در کلیه شهرها و راه های مواصلاتی دغدغه ها را به صفر میل می‌دهد.

ام وی ام X33S

امکانات متنوع مناسب آپشن پسندان

ام وی ام X33 اس با هدف استفاده برای افراد مختلف طراحی شده است. لذا در کنار اصل مهم کیفیت و ایمنی به حفظ ارتباط کاربر نیز توجه داشته و برای این منظور از یک مانیتور تمام لمسی 8 اینچی بهره گرفته است. سیستم نویگیشن فارسی، قابلیت اتصال موبایل به سیستم چند رسانه ایی(Mobile mirror mapping)، امکان اتصال با بلوتوث و پخش ویدو و موزیک از جمله این آپشن هاست. امکان کنترل و تنظیم سیستم چند رسانه ایی از روی غربیلک فرمان و همچنین سیستم تهویه هوشمند، امکان تنظیم نوع حرکت اسپورت (پرشتاب) و یا اِکو (کم مصرف) از دیگر امکانات این خودرو است.

سخن آخر

ام وی ام X33 اِس یک خودرو شاسی بلند اقتصادی تولید داخل در سگمنت قیمتی میان رده است که با توجه به شرایط بازار و قیمت رقبای داخلی و خارجی خود از بهترین انتخاب های ممکن برای مشتریان بشمار می‌رود. تدام حضور مدیران خودرو در طی 15 سال اخیر در ایران و پشتیبانی از قطعات و خدمات محصولات خود نیز از جمله نقاط قوت این برند است.

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

تست و بررسی ام وی ام X33 اتوماتیک

 

شرکت مدیران خودرو حامی مسابقات تنیس ساحلی جایزه بزرگ مردان کشور

مدیران خودرو حامی برگزاری هجدهمین دوره مسابقات مهارت ملی

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

یکه تازی چری تیگو7 در بازار ایران/ شاسی بلند لوکس چینی ماند و رقبای وارداتی پریدند!

جای پارک عمودی!/ مقایسه تیبا۲ و ام وی ام 110 جدید

ام وی ام X22 به ESP و آپشن‌های جدید مجهز می‌شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی