پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاهش تعداد پلت فرم های فورد (5)

استراتژی جدید فورد برای محصولات خود / پلت فرم کمتر, سود بیشتر

در سال 2005 Alan Mulally از کمپانی فورد به این نتیجه رسید که استفاده از 30 پلت فرم مختلف برای کمپانی سود آور نیست. پس از آن  Mulally پیشنهاد کاهش تعداد پلت فرم های محصولات کمپانی را داد. پیشنهادی که بسیار سود آور بود و تعداد پلت فرم های کمپانی را به 9 عدد رساند. […]

ارشیا
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

در سال 2005 Alan Mulally از کمپانی فورد به این نتیجه رسید که استفاده از 30 پلت فرم مختلف برای کمپانی سود آور نیست. پس از آن  Mulally پیشنهاد کاهش تعداد پلت فرم های محصولات کمپانی را داد. پیشنهادی که بسیار سود آور بود و تعداد پلت فرم های کمپانی را به 9 عدد رساند. اکنون از کمپانی فورد خبر می رسد که این 9 پلت فرم به 5 پلت فرم کاهش خواهد یافت.

کاهش تعداد پلت فرم های فورد (6)

کمپانی فورد به این نتیجه رسیده است که با همین 5 پلت فرم, توان رقبت در سگمنت های مختلف را خواهد داشت. به گزارش فورد در 5 سال آینده به میزان 25.5 بیلیون دلار در هزینه های کمپانی صرفه جویی خواهد شد. به گفته Hau Thai-Tang مسئول بخش فروش و توسعه محصولات, کم کردن تعداد پلت فرم ها علاوه بر کاهش هزینه ها به قطعه سازان هم کمک خواهد کرد.

کاهش تعداد پلت فرم های فورد (6)

اما این 5 پلت فرم چگونه خواهند بود؟ این پلت فرم ها عبارتند از: پلت فرم دیفرانسیل عقب و 4 چرخ متحرک body-on-frame , پلت فرم دیفراسیل جلو و 4 چرخ متحرک unibody , پلت فرم ون, پلت فرم RWD/AWD unibody و پلت فرم خودرو های الکتریکی. این پلت فرم ها سگمنت های مختلف وانت و SUV , کراس اوور و پسنجر ها, خودرو های اسپرت مانند ماستنگ, ون ها و خودرو های الکتریک.

کاهش تعداد پلت فرم های فورد (8)

هم چنین فورد قصد دارد سگمنت کراس اوور ها و SUV را جایگزین خودرو های سدان خود کند. علاوه بر این پلت فرم های جدید در زمان ساخت خودرو ها هم صرفه جویی خواهند کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نوآوری انقلابی فورد برای کارکنان خط تولید / پیوند انسان و ماشین

جنگ فورد و حراجی Mecum بر سر فروش جی تی

فورد جی تی از هدف ساخت 250 دستگاه در سال بازماند!

1 از 50 / شلبی GT350H مدل 1966 به ارزش 220 هزار دلار!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی