پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد جی تی (1)

جنگ فورد و حراجی Mecum بر سر فروش جی تی

چندی پیش بود که جنجالی بزرگ بین کمپانی فورد و حراجی Mecum شکل گرفت. این جنجال بر سر فروش یک دستگاه فورد جی تی شکل گرفت. به گفته کمپانی فورد, این حراجی حق نداشته است تا این نمونه از جی تی را به فروش برساند. اکنون برای دومین بار همان خودرو در مدت زمان کمی […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

چندی پیش بود که جنجالی بزرگ بین کمپانی فورد و حراجی Mecum شکل گرفت. این جنجال بر سر فروش یک دستگاه فورد جی تی شکل گرفت. به گفته کمپانی فورد, این حراجی حق نداشته است تا این نمونه از جی تی را به فروش برساند. اکنون برای دومین بار همان خودرو در مدت زمان کمی دوباره در همان حراجی به فروش می رسد.

فورد جی تی (2)

این نمونه از فورد جی تی چندی پیش با قیمت 1.8 میلیون دلار به فروش رفت. این نمونه تنها 7 مایل کارکرد داشت. طبق قوانین کمپانی فورد برای نمونه جی تی, مالک تا دو سال حق فروش خودرویش را ندارد. اما این خودرو در مدتی کمتر از 1 سال به فروش رفته است. بنابراین کمپانی فورد با دادگاهی کردن حراجی Mecum از آنها شکایت کرد. اما در دادگاه هیئت منصفه حق را به حراجی داد.

فورد جی تی (5)

صاحب اول این خودرو جان میلر نام داشت که خودرو را به قیمت 1.1 میلیون دلار بعد از چند ماه فروخت. صاحب سوم Michael J. Flynn نام داشت که این خودرو برای فروش به حراجی RM سپرد. اما اکنون برای بار سوم این خودرو در لیست حراجی قرار گرفته است تا باز هم جنجال به اوج خود برسد. تنها پس از طی کردن 1.5 مایل مسافت (8.5 مایل در کل) این خودرو برای فروش گذاشته شده است.

فورد جی تی (3)

این طور به نظر می رسد که حراجی Mecum هیچ ترسی از کمپانی فورد ندارد و خود را پیروز این دعواها می داند. این نمونه از فورد جی تی چهل و هشتمین دستگاه ساخته شده از مجموع 250 دستگاه ساخته شده در سال 2017 است. اما نکته عجیب این است که آخرین مالک , این خودرو را در عرض مدت بسیار کمی برای فروش گذاشته است. به این ترتیب این نمونه از  جی تی به یکی از جنجالی ترین خودرو های ساخته شده توسط این کمپانی تبدیل شده است.

فورد جی تی (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

فورد جی تی از هدف ساخت 250 دستگاه در سال بازماند!

1 از 50 / شلبی GT350H مدل 1966 به ارزش 220 هزار دلار!

خودرو مسابقه ای راننده محبوب آتش گرفت/ فورد اسکورت کن بلاک در آتش

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

فورد ماستنگ با رنگ بندی الهام گرفته شده از هواپیماهای جنگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی