پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

SSC Tuatara (1)

سوپر کار جدید SSC از یک موتور 8 سیلندر تویین توربو بهره خواهد برد

کمپانی SSC قصد دارد یک نمونه با نام Tuatara را معرفی کند. نام کمپانی SSC در سال 2007 و با نمونه   Ultimate Aeroبر سر زبان ها افتاد. Ultimate Aero در سال 2007 موفق شد رکورد سریع ترین خودرو کارخانه ای جهان را با 412.22 کیلومتر بر ساعت از آن خود کند. اکنون این کمپانی قصد […]

ارشیا
شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی SSC قصد دارد یک نمونه با نام Tuatara را معرفی کند. نام کمپانی SSC در سال 2007 و با نمونه   Ultimate Aeroبر سر زبان ها افتاد. Ultimate Aero در سال 2007 موفق شد رکورد سریع ترین خودرو کارخانه ای جهان را با 412.22 کیلومتر بر ساعت از آن خود کند. اکنون این کمپانی قصد دارد نمونه Tuatara را در نمایشگاه Monterey هفته آینده معرفی کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از موتور این خودرو منتشر شده است که داستان را هیجان انگیز می کند.

SSC Tuatara (2)

کمپانی SSC قصد دارد با معرفی Tuatara رکورد سرعت 277 مایلی کونیگزگ آگرا RS را بزند. اولین نمونه از کانسپت SSC  در سال 2011 معرفی شد اما اکنون نمونه اصلی بزودی معرفی خواهد شد. کمپانی SSC در سال 2013 اعلام کرد که نمونه جدید از موتور 7 لیتری تویین توربو ساخته شده توسط Nelson Racing بهره می برد. این موتور 1350 اسب بخار قدرت و 1280 پوند بر فوت گشتاور خواهد داشت. اما اکنون به طور دقیق اطلاعاتی از حجم و مشخصات موتور در دسترس نیست. اما موتور خودرو برپایه موتورهای اسمال بلاک جنرال موتورز ساخته شده است. در آن سال اعلام شد که 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این خودرو در 2.5 ثانیه پر می شود و سرعت نهایی 441 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این خودرو در تاریخ 24 آگوست به صورت رسمی معرفی می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

برچسب‌ها : SSCسوپر کار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی