با توجه به پيش بيني افزايش ترددهاي جاده اي و مسافرتهای استانی در ايام تعطیلات پيش رو، واحد امداد شرکت کرمان موتور در نظر دارد طرح امداد قربان را به محوریت امدادرسانی در تمامی جادهها و راههای مواصلاتی در استان های البرز، تهران ، خراسان رضوی ، گیلان ، مازندران ،اردبیل، فارس و اصفهان از […]
به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛
مهندس محمودی معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر خم به تمامی همیهنان محترم به ویژه مشتریان محصولات کرمان موتور ابراز امیدواری نمودند با اقدامات انجام شده در خصوص تقویت کادر کارشناسی مرکز تماس و رویکرد ارائه مشاوره و راهنمایی های فنی به امداد خواهان محترم و برنامهریزی در خصوص آموزشهای تخصصی به امدادگران ، علاوه بر کاهش مدت زمان فرآیند امدادرسانی ، کیفیت ارائه خدمات نیز بیشتر از گذشته ارتقا میابد.
در حال حاضر 35 درصد از تماس های ورودی به مرکز تماس امداد این شرکت توسط مشاورههای فنی و عیب یابی تلفنی حل می گردد.
مدیریت اعزام امدادگران، پیگیری پروندههای امدادی تا حصول نتیجه و انجام نظرسنجی از کیفیت خدمات ارائه شده از مهمترین وظایف کارشناسان فنی مرکز تماس امداد است. همچنین مشاوران و کارشناسان فنی مرکز تماس امداد کرمان موتور با پاسخگویی به سوالات مرتبط به عملکرد خودرو و تجهیزات جانبی ، سرویسهای ادواری و راهنمایی در خصوص دفترچههای محصولات شرکت کرمان موتور سعی مینمایند ضمن اطمینان خاطر به مشتریان موجب ارتقا برند شرکت کرمان موتور گردند.
دیدگاه خود را بنویسید