پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو کرمانشاه سوت و کورتر از همیشه برگزار شد

نهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته کرمانشاه با حضور مدیران و مسئولین استانی در محل نمایشگاه های بین المللی اين استان دایر شد. نمایشگاه خودرو کرمانشاه از تاریخ 6 تا 9 شهریور ماه سال جاری در حالی برگزار شد که صنعت خودروسازی و واردات خودرو با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

نهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته کرمانشاه با حضور مدیران و مسئولین استانی در محل نمایشگاه های بین المللی اين استان دایر شد. نمایشگاه خودرو کرمانشاه از تاریخ 6 تا 9 شهریور ماه سال جاری در حالی برگزار شد که صنعت خودروسازی و واردات خودرو با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و همین اتفاق باعث شد تا این رویداد خودرویی شور و حال سال های گذشته را نداشته باشد.

نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و عضو هیات رئیسه اتاق ایران، فرماندار، رئیس اتاق صنعت، معدن کرمانشاه و جمعي از مدیران اين استان افتتاح شد.

شرکت های خودروسازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، زامیاد، رامک خودرو، صنعت خودرو آذریابجان و مدیران خودرو از جمله حاضران در نهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه بودند.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 21:30 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان بود. اما متاسفانه به دور از هر گونه رونمایی یا جشن و شور و هیجانی شب گذشته به کار خود پایان داد.

اخیرا شاهد برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد بودیم. نمایشگاهی بعد از تهرانف به عنوان دومین رویداد مهم خودرویی کشور شناخته می شود. نمایشگاه خودرو مشهد نسبت به دوره های قبل بسیار خلوت تر بود و بیشتر خودروسازها و تمام واردکنندگان خودرو از حضور در آن جا زده بودند. در حالی که شرایط صنعت و بازار خودرو از ان تاریخ تا کنون نه تنها پیشرفتی نداشته، بلکه با سختی های بیشتری نیز همراه شده، برگزاری نمایشگاهی همچون نمایشگاه خودرو کرمانشاه در تاریخی نزدیک به نمایشگاه خودرو مشهد بسیار تعجب برانگیز است!

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۱)/ بیسو T5 و T3 مسافرانی از چین در نمایشگاه مشهد

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۰)/ دست پُر سایپا در دومین رویداد خودرویی مهم کشور

نمایشگاه خودرو مشهد (۹)/ محصولات پرطرفدار ایران خودرو در مشهد به خط شدند

نمایشگاه خودرو مشهد (8)/ رهام گل سرسبد غرفه نارنجی پوشان

نمایشگاه خودرو مشهد (۷)/ هجدهمین دوره با حضور ۱۳۰شرکت آغاز به کار کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی