پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن Speedtail (2)

مک لارن Speedtail، قدرتمند ترین خودرو تاریخ کمپانی خواهد بود

صحبت های زیادی پیرامون مدل جدید مک لارن به نام Speedtail به گوش می رسد. هنوز اطلاعات دقیق فنی در دسترس نیست. اما رئیس مک لارن honcho Mike Flewitt، در مصاحبه ای با سایت Top Gear اعلام کرده است که این خودرو بیش از 987 اسب بخار قدرت خواهد داشت. بدین ترتیب مک لارن Speedtail، […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

صحبت های زیادی پیرامون مدل جدید مک لارن به نام Speedtail به گوش می رسد. هنوز اطلاعات دقیق فنی در دسترس نیست. اما رئیس مک لارن honcho Mike Flewitt، در مصاحبه ای با سایت Top Gear اعلام کرده است که این خودرو بیش از 987 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

بدین ترتیب مک لارن Speedtail، به سریع ترین خودرو شهری تاریخ این کمپانی تبدیل خواهد شد. چیزی از تحویل اولین نمونه های مک لارن سنا با 789 اسب بخار قدرت نمی گذرد که این کمپانی تصمیم به معرفی نمونه ای جدید تر گرفته است. با وجود اینکه مک لارن Speedtail هم از تکنولوژی هیبریدی بهره خواهد برد، اما تنظیمات آن با نمونه P1 کاملا متفاوت خواهد بود. به گفته رئیس کمپانی: ((ما بیشتر بر روی ویژگی های مختلف این نمونه تمرکز خواهیم کرد و فقط بر روی موتور کار نخواهیم کرد. به خاطر دارم که هنگام معرفی مک لارن P1، مردم می گفتند که این خودرو باید 12 سیلندر باشد. اما برای ما شخصیت و کاراکتر خودرو مهم بود.))

مک لارن Speedtail (1)

اما با این وجود کمپانی مک لارن قصد ندارد از این خودرو برای شکستن رکورد سرعت استفاده کند. هدف این کمپانی ساختن یک گرند تورر قدرتمند، با قابلیت های بالا برای رانندگی در شهر است. این خودرو در ماه اوکتبر معرفی خواهد شد و تولید آن از سال 2019 آغاز می شود. با اینکه هر کدام از نمونه های Speedtail، 2.2 میلیون دلار قیمت دارند اما تمامی نمونه های این خودرو از قبل پیش فروش شده است.

مک لارن Speedtail (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اولین نمونه از مک لارن P1 GTR به فروش خواهد رسید

اولین نمونه از مک لارن سنا در آمریکای شمالی تحویل داده شد

هنر دست به سبک لگو / بوگاتی شیرون لگو با قابلیت تردد در شهر

عزم SSC برای رکورد شکنی جزم شد/ معرفی هایپر کار 1750 اسبی SSC

Rimac C_Two در لس آنجلس معرفی شد / هایپر کار الکتریکی با 1914 اسب بخار قدرت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی