کارمانیا دومین دوره آموزش تکنیک های فروش و اصول بازاریابی را برگزار کرد

دومین دوره آموزش تکنیک‌های فروش، اصول بازاریابی و مذاکره در خودروسازی کارمانیا برگزار شد.

دومین دوره آموزشی تکنیک‌های فروش، اصول بازاریابی و مذاکره جهت کارشناسان ارتباط با امور مشتریان سراسر کشور مستقر در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا در مرکز آموزش این شرکت در تهران برگزار گردید.

این دوره که با هدف آموزش آخرین تکنیک‌های فروش و اصول بازاریابی، ایجاد افزایش مهارت برای جوابگویی به نیازهای متنوع مشتریان، روش‌های نوین کار و آماده‌سازی افراد جهت احراز شغلی مفید و انجام کار مناسب و در خور شخصیت والای مشتریان، همچنین بهبود روابط کار و ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان و مشتریان برگزار گردید، با استقبال گسترده‌ای از مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی و نمایندگی‌های سراسر کشور همراه شد.

گزارش خودرو

مفاهیم کلیدی مذاکره، گام‌های کلی تکنیک‌های فروش، راهبردهای حل مسئله، سبک‌های اصول بازاریابی، برنامه پیشبرد مذاکره، ارائه پیشنهاد جهت تکنیک‌های نوین فروش، زبان بدن در فروش و بازاریابی از مفاهیم آموزشی این دوره در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا بود.

دومین دوره آموزش تخصصی کارمانیا برگزار شد

دوره آموزشی نمایندگان فروش کارمانیا برگزار شد

بی وای دی F3 ؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش

کارمانیا سوء استفاده از طرح امداد سراسری را شفاف سازی کرد

طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا

برگزاری دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش کارمانیا

کارمانیا در مسیر گسترش سهم بازار می تازد / نگاهی به 2 محصول جدید بی وای دی در بازار ایران

400 کیلومتر تست و بررسی میدانی بی وای دی S6 در شهر و جاده/ از کویر کرمان تا کوهستان دیزین

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!