پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد برانکو (10)

فورد برانکو تقویت شده با قیمتی بیش از مک لارن 570S !

کمپانی فورد در سال 2017 اعلام کرد که قصد دارد نمونه جدیدی از برانکو را در سال 2020 به بازار عرضه کند. خبر خوب برای علاقه مندان این است که نسل جدید برانکو بر پایه فورد رنجر ساخته خواهد شد. بنابراین با یک SUV تمام عیار روبرو خواهیم شد. اما در این میان، نسل اول […]

ارشیا
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی فورد در سال 2017 اعلام کرد که قصد دارد نمونه جدیدی از برانکو را در سال 2020 به بازار عرضه کند. خبر خوب برای علاقه مندان این است که نسل جدید برانکو بر پایه فورد رنجر ساخته خواهد شد. بنابراین با یک SUV تمام عیار روبرو خواهیم شد. اما در این میان، نسل اول فورد برانکو چیز دیگریست. به تازگی تیونر Velocity Restoration از یک نمونه فورد برانکو تقویت شده مدل 1973 رونمایی کرده است.

فورد برانکو (12)

نسل اول فورد برانکو از سال 1966 تا سال 1977 ساخته شد. این خودرو در زمان خود یکی از بهترین خودروهای آفرودی بود. برانکو در زمان معرفی خود به عنوان اولین خودروی شاسی بلند که در قسمت جلویی از فنر لول بهره می برد شناخته شد. تقویت و بازسازی خودروهای مختلف (Restomod) اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار است. چندی قبل به بررسی یک نمونه اینترنشنال اسکات بازسازی شده توسط تیونر Velocity Restoration پرداختیم که بیش از 200 هزار دلار قیمت داشت!.

فورد برانکو (8)

اکنون نوبت به فورد برانکو تقویت شده توسط این تیونر رسیده است. بازسازی این خودرو به مدت 9 ماه طول کشیده و بیش از 1500 ساعت وقت در بازسازی صرف شده است. به گفته تیونر این خودرو، پروسه بازسازی و تقویت این خودرو به 4 مرحله تقسیم شده است. در بخش اول رندر ها و دیزاین بدنه انجام شده است. در بخش دوم به بازسازی بدنه پرداخته شده است. بخش سوم رنگ بدنه بوده و در بخش چهارم نصب موتور و زیر بندی قرار گرفته است.

فورد برانکو (7)

بدنه خودرو به صورت کامل بازسازی شده و رنگ مخصوص آبی رنگ برای آن انتخاب شده است. سپر خودرو به صورت مخصوص طراحی شده است و چراغ ها LED هستند. در قسمت داخلی از داشبورد جدید استفاده شده است و گیج های دیجیتالی از برند داکوتا انتخاب شده اند. سیستم صوتی بلوتوثی ، چرم دست دوز قهوه ای رنگ و رول بار 6 نقطه ای از دیگر نکات قابل توجه کابین این خودرو است.

فورد برانکو (6)

 در قسمت شاسی و زیر بندی از اکسل دانا 44 در جلو و فورد 9 اینچ در عقب استفاده شده است. ترمز های دیسکی 4 چرخ، تانک بنزین استیل، میل موج گیر جلو و عقب و شاسی Powder Coated از دیگر نکات فنی قابل توجه است. در قسمت آخر موتور کایوتی 5 لیتری فورد قرار گرفته است که متعلق به ماستنگ جدید است. این خودرو 229 هزار دلار قیمت دارد که بیش تر از یک نمونه مک لارن 570S جدید است!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تکنولوژی جدید فورد در نمونه رپتور / استفاده از کروز کنترل مخصوص آفرود

ب ام و X3 M و X4 M با پوششی مخصوص معرفی شدند

ایده جذاب کمپانی فورد / استفاده از ملخ های هوشمند در خط تولید

معرفی نسل جدید فورد ماستنگ در سال 2021 / آیا ماستنگ دو دیفرانسیل می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی