پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاهش تلفات جاده ای استان هرمزگان در گرو افزایش منابع مالی و بهسازی جاده ها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: افزایش اعتبار و تزریق منابع مالی برای بهسازی راه های ارتباطی استان هرمزگان باعث ارتقا ایمنی و کاهش تلفات جاده ای خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علی علیزاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: افزایش اعتبار و تزریق منابع مالی برای بهسازی راه های ارتباطی استان هرمزگان باعث ارتقا ایمنی و کاهش تلفات جاده ای خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علی علیزاده مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در توضیح بهسازیمحور ارتباطی فین به بزرگراه بندرعباس با اشاره به اینکه راه مذکور در دهه ۶۰ ساخته شده بیان کرد: در آن زمان به دلیل میزان پایین جمعیت بهره‌بردار و تردد کم وسایل نقلیه، جاده محور فین به بزرگراه بندرعباس پاسخگوی نیاز مردم بود و به عنوان یکی از جاده‌های فرعی خوب محسوب می‌شد.

وی در ادامه تصریح نمود: وجود روستاهای سرزه و رضوان در طول این مسیر ، تردد تعداد زیاد موتور سیکلت، تراکتور و ماشین الات کشاورزی که عمدتا فاقد چراغ می‌باشند و نیز عبور عابرین پیاده، این محور را به یکی از خطرناکترین جاده‌های استان تبدیل نموده است.

این مقام مسئول افزود: بهسازی ۳۵کیلومتر از طول ۴۰کیلومتر این مسیر با اولویت رفع نقاط پر حادثه در سال ۹۵ اغاز شد که تقریبا کل خاکبرداری،زیر سازی تا سطح زیر اساس و حدود ۶۰درصد از ابنیه فنی آن به اتمام رسیده، ۱۲ کیلومتر محور نیز آسفالت شده و در دست بهره‌برداری است .

علیزاده در ادامه متذکر شد: منابع مالی تزریق شده برای اتمام پروژه پاسخگو نبوده و این پروژه با کمبود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مواجه است.

وی در پایان اظهار داشت: بهسازی و ایمن سازی این محور پرتردد، بخشی از مشکلات سازمان راهداری را نیز کاهش می‌دهد و باعث ارتقا ایمنی در جاده‌های استان خواهدشد.

4 جاده ناایمن مسدود شد

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

لزوم استانداردسازی 1500 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور

بطور میانگین ساعتی 850 خودرو وارد جاده چالوس می شود

خطرناک ترین ماه سال در راه است / افزایش قیمت سوخت و خودرو یکی از راهکارهای کاهش تلفات جاده ای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی