پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسفالت جاده ها کیفیت قابل قبولی ندارد / کمرنگ شدن اعتبارات حوزه راهسازی

علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت:  یکی از مهم ترین محورهای حوزه راه سازی، نوع و کیفیت آسفالت است، به ویژه در جاده های برون شهری با توجه به حجم بالای تردد خودرو، باید از محصولات با کیفیت و مرغوب استفاده شود. به گزارش پایگا خبری رسمی جوان خودرو؛ این نماینده مجلس گفت: […]

هادی سیانکی
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت:  یکی از مهم ترین محورهای حوزه راه سازی، نوع و کیفیت آسفالت است، به ویژه در جاده های برون شهری با توجه به حجم بالای تردد خودرو، باید از محصولات با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

به گزارش پایگا خبری رسمی جوان خودرو؛

این نماینده مجلس گفت: در کل دو نوع آسفالت وجود دارد، یا آسفالت های محافظتی هستند که با استفاده از آن طول عمر آسفالت بالا میرود و یا آسفالت ها از نوع گرم هستند که از قدیم در ایران استفاده می شدند که  این نوع آسفالت کیفیت قابل قبولی ندارد و بعد از مدتی باید ترمیم شوند، البته در شرایط کنونی با توجه به افزایش قیمت ها وافزایش تورم، قیمت قیر نیز بالا رفته است.

یارمحمدی تصریح کرد: در شرایط کنونی بودجه عمرانی خاصی برای تأمین قیر و راه سازی با استفاده از آن در وزارت راه و شهرسازی وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه راه ها سرمایه های اصلی کشور محسوب می شوند، افزود: در گام نخست باید راه های اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه و راه های روستایی مورد توجه قرار گرفته و در بازه های زمانی خاص نگهداری و ترمیم شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه اعتبارات نگهداری راه ها در بودجه عمرانی بسیار کمرنگ است، از این رو در گام نخست باید بودجه این حوزه افزایش یافته و سپس وزارت راه و شهرسازی با حمایت، در جهت استفاده از تکنولوژی های به روز و پیشرفته اقدام کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس افزود: اجرای روش های جدید و استفاده از آسفالت های پیشرفته و با کیفیت، قطعا در دراز مدت به نفع حوزه وزارت راه و شهرسازی است، زیرا استفاده از این محصولات هزینه نگهداری را بسیار پایین می آورد.

کاهش تلفات جاده ای استان هرمزگان در گرو افزایش منابع مالی و بهسازی جاده ها

لزوم استانداردسازی 1500 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور

چرا خودروها در جاده چالوس سُر می خوردند؟

خطای انسانی چقدر در تصادفات جاده ای تاثیر دارد؟/ متهمان ردیف اول سوانح جاده ای را بشناسید

استفاده از آسانسور های زیر زمینی، ایده جدید برای کاهش ترافیک جاده ها

تحویل بیش از 2 هزار خودرو سنگین در راستای نوسازی ناوگان حمل نقل جاده ای

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی