پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 504 (8)

تولدی دوباره برای پژو 504 / کانسپت E-Legend معرفی شد

نمایشگاه پاریس امسال بسیار پربار خواهد بود. خودروهایی همچون پورشه 911 جدید، آئودی e-tron، تویوتا سوپرا و اکنون کانسپت جدید پژو با نام e-Legend در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. پژو برای گرامیداشت نمونه 504 کوپه محبوب خود، این کانسپت الکتریکی را معرفی کرده است. پژو 504 کوپه در دهه 60 توسط پینین فارینا طراحی […]

ارشیا
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

نمایشگاه پاریس امسال بسیار پربار خواهد بود. خودروهایی همچون پورشه 911 جدید، آئودی e-tron، تویوتا سوپرا و اکنون کانسپت جدید پژو با نام e-Legend در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. پژو برای گرامیداشت نمونه 504 کوپه محبوب خود، این کانسپت الکتریکی را معرفی کرده است.

پژو 504 (1)

پژو 504 کوپه در دهه 60 توسط پینین فارینا طراحی شد و یکی از محبوب ترین خودروهای پژو بود. اکنون کانسپت الکتریکی پژو هم بر پایه طراحی 504 کلاسیک ساخته شده است. پک باتری های این خودرو در مجموع 100 کیلووات ساعت قدرت تولید می کند. این قدرت برای طی کردن مسافت 373 مایلی توسط این خودرو کافی است. هم چنین باتری های این خودرو تنها با 25 دقیقه شارژ، قادر به طی کردن مسافت 311 مایل خواهند بود.

پژو 504 (2)

این باتری ها قدرت 456 اسب بخار و گشتاور 590 فوت پوند را به ارمغان می آورند. با این تفاسیر 0 تا 100 این خودرو نزدیک به 4 ثانیه خواهد بود و سرعت نهایی بیش از 220 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. برای این خودرو 4 حالت رانندگی در نظر گرفته شده است که دو حالت آن بدون نیاز به وجود راننده خواهد بود. کمپانی پژو فعلن برنامه ای برای ساخت این خودرو در تیراژ بالا ندارد. اما امکان دارد بعد ها با ورود دوباره پژو به بازار آمریکا، شاهد فروش این خودرو در سال های آتی باشیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی