پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطار ایرانی

میانگین سن واگن ها 25 سال است / لزوم اجرای کامل قراردادهای خارجی

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سن متوسط واگن ها بالاست و برای نوسازی باید قراردادهای خارجی کامل اجرا شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سید احسن علوی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قراردادی برای واردات 850 واگن قطار منعقد شده بود که با مخالفت وزارت صنعت مواجه شد اما انتقال […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سن متوسط واگن ها بالاست و برای نوسازی باید قراردادهای خارجی کامل اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سید احسن علوی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قراردادی برای واردات 850 واگن قطار منعقد شده بود که با مخالفت وزارت صنعت مواجه شد اما انتقال تکنولوژی با توجه به فرسودگی ناوکان ریلی ضروری است.

وی افزود: در شرایط کنونی بخشی از واگن های کشور فرسوده هستند، به طوری که متوسط سن واگن ها حدود 25 سال است، البته بر اساس برنامه ششم توسعه کل کشور، واگن های فرسوده شبکه ریلی باید به سرعت نوسازی شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر من قراردادهای پیشین ایران با کشورهای خارجی باید به صورت کامل اجرایی شود، زیرا در صورت لغو یک طرفه، ما باید به کشور مربوطه خسارت پرداخت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اهمیت مسئله واردات واگن و اجرای قرارداد میان ایران و روسیه، این کمیسیون از بررسی موضوع با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعیین تکلیف آن استقبال می کند.

توقف 5 ساله ساخت قطار حومه ای

جابجایی خودرو با قطار چقدر هزینه دارد؟

سرعت قطارهای ایرانی یک سوم میانگین جهانی

خط آهن تهران – مشهد برقی می شود

افزایش ظرفیت ناوگان ریلی تهران با ورود واگن های جدید به مترو.

حمل و نقل ریلی باید مشمول دریافت ارز 4200 تومانی شود

در انزوای حمل و نقل ریلی ، جاده های پر خطر جان می گیرند

امضای موافقت نامه حمل و نقل جاده ای یا ایران و سوئیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی