پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

کاهش 3 تا 5 میلیونی قیمت محصولات ایران خودرو در بازار

با آغاز طرح پیش فروش فیلتری ایران خودرو که دست دلالان را از بازار کوتاه کرد، قیمت محصولات این شركت در بازار آزاد ۳ تا ۵ میلیون تومانی كاهش یافت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با اوج گرفتن اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودروهای داخلی،خودروسازان تصمیم به پیش فروش محصولات خود کردند که […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

با آغاز طرح پیش فروش فیلتری ایران خودرو که دست دلالان را از بازار کوتاه کرد، قیمت محصولات این شركت در بازار آزاد ۳ تا ۵ میلیون تومانی كاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با اوج گرفتن اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودروهای داخلی،خودروسازان تصمیم به پیش فروش محصولات خود کردند که این اقدام در کاهش التهاب بازار خودرو تا حدودی موفق بود.

پس از پیش فروش محصولات سایپا که ماه گذشته صورت گرفت روز گذشته شرکت ایران خودرو اقدام به پبش فروش برخی از محصولات خود کرد که با آغاز فرآیند پیش فروش قیمت محصولات ایران خود تا 5 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

بررسی بازار خودرو هم زمان با اجرای پیش فروش ایران خودرو نشان می دهد، قیمت محصولات این شركت در بازار آزاد كاهش قابل توجهی یافته است.

پیش فروش خودرو که با هدف شناسایی و عرضه خودرو به مشتریان واقعی و حذف واسطه ها و دلال بازی صورت می گیرد اگر موفق عمل کند قطعا بر بازار تاثیر گذار خواهد بود و احتمال دارد باادامه روند اجرای طرح های پیش فروش خودروسازان قیمت ها در بازار تعدیل شود.

پنج نحوه پرداخت در فروش و پیش فروش ایران خودرو

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو آغاز می شود

شرایط ویژه ایران خودرو در طرح پیش فروش برای خودرو اولی ها

ارسال لیست ثبت نام شدگان طرح پیش فروش سایپا به ایران خودرو

ایران خودرو هفته آینده 40 هزار خودرو پیش فروش می کند

سقف مجاز برای پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی