پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سانگ یانگ کوراندو (4)

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو شکار شد

آخرین باری که خبرهایی از سانگ یانگ کوراندو در دست داشتیم به ماه ژوئن باز می گردد. نام کوراندو برای ما ایرانی ها هم آشنا است. چند سال گذشته شاهد تردد این شاسی بلند متوسط در ایران بودیم. اما طبق اسپای شات های منتشر شده، اکنون سانگ یانگ کوراندو به یک شاسی بلند فول سایز […]

ارشیا
شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۷

آخرین باری که خبرهایی از سانگ یانگ کوراندو در دست داشتیم به ماه ژوئن باز می گردد. نام کوراندو برای ما ایرانی ها هم آشنا است. چند سال گذشته شاهد تردد این شاسی بلند متوسط در ایران بودیم. اما طبق اسپای شات های منتشر شده، اکنون سانگ یانگ کوراندو به یک شاسی بلند فول سایز تمام عیار تبدیل شده.

سانگ یانگ کوراندو (1)

بنابر عکس های جاسوسی جدید از کوراندو، این نمونه با پوششی مخصوص در حال تست شدن است. نکته جالب اتصال سنسورهای مختلف بر روی چرخ هاست که نشان می دهد سانگ یانگ مشغول بهبود سواری کوراندو است. هنوز هیچ تیزر یا عکسی از چهره واقعی کوراندو منتشر نشده است اما حدس می زنیم کوراندو جدید طراحی بین نمونه e-SIV EV کانسپت و XAVL کانسپت داشته باشد. اما چیزی که مشخص است، تفاوت طراحی کوراندو با محصولات فعلی کمپانی سانگ یانگ است. با توجه به اینکه کوراندو از المنت های e-SIV در طراحی خود بهره می برد، احتمال عرضه نسخه الکتریکی از کوراندو هم بالاتر می رود.

سانگ یانگ کوراندو (2)

موتورهای در نظر گرفته شده برای کوراندو جدید، دو موتور 1.5 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری دیزلی خواهند بود. کمی بعد از معرفی رسمی کوراندو، نمونه الکتریکی هم به انتخاب مشتریان اضافه می شود. احتمال اینکه نمونه الکتریکی کوراندو از موتور کانسپت e-SIV بهره ببرد هم زیاد است. این پک 61.5 کیلوواتی موتورهای الکتریکی در مجموع 188 اسب بخار قدرت تولید می کردند.

سانگ یانگ کوراندو (3)

کوراندو جدید تنهای جزئی از آپدیت های جدید سانگ یانگ برای آینده است. نمونه تیوولی در سال 2020 و نمونه رکستون هم در سال 2022 کاملا بروز خواهند شد.  

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کمپانی سانگ یانگ درصدد ساخت اولین وانت الکتریکی در جهان

قیمت جدید رکستون 2018 و کوراندو 2018 اعلام شد

از مونتاژ جیپ تا ساخت شاسی بلند کره ای/ همه چیز در مورد سانگ یانگ کوراندو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی