پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت آریسان

ترقی وانت آریسان در کیفیت/ 2 ستاره در کارنامه کیفیت وانت ایران خودرو

بررسی کیفیت خودروهای تولید شده در شهریور ماه 97 نشان می دهد، وانت آریسان محصول ایران خودرو که پیش از این با یک ستاره کیفیت تولید می شد، توانسته در بحث کیفیت پیشرفت کند و 2 ستاره را در ارزشیابی اخیر به دست آورد. این در حالی است که بارها به خودروهای تک ستاره التیماتوم […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

بررسی کیفیت خودروهای تولید شده در شهریور ماه 97 نشان می دهد، وانت آریسان محصول ایران خودرو که پیش از این با یک ستاره کیفیت تولید می شد، توانسته در بحث کیفیت پیشرفت کند و 2 ستاره را در ارزشیابی اخیر به دست آورد. این در حالی است که بارها به خودروهای تک ستاره التیماتوم داده شده و سازمان استاندارد خبر از توقف قریب الوقوع تولید آن ها داده است.

این نتیجه، حاصل برنامه ها و پروژه های بهبود كیفیت تعریف شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو است كه با همت و تلاش جمعی مدیران و كاركنان شركت ایران خودرو دیزل و پشتیبانی حوزه های ساپكو، كیفیت و مهندسی شركت ایران خودرو كسب شده است .

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تمامی محصولات سواری و تجاری گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره كیفیت و بالاتر از دوستاره هستند و محصول تك ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

همچنین گزارش نتایج ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در شهریور ماه سال جاری، موید صدرنشینی پژو 2008 در لیست خودروهای بالای 100 میلیون تومان و صدر نشینی محصولات 207 اتومات و دستی، همچنین محصولات تندر ایران خودرو در رده بندی بخش بندی قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان است .

كیفیت راهی بی پایان است و شركت ایران خودرو با تولید و ارایه محصولات جدید و كیفی سازی محصولات جاری، رویكردی مستمر و همه جانبه ایی را در استمرار مسیر ارتقاء كیفیت محصولات در پیش گرفته است.

وانت پراید 2 ستاره شد

کدام وانت را بخریم؟ مقایسه وانت آریسان و وانت پراید

نگاهی به تندر۹۰ پیک‌آپ ، باکیفیت ترین پیک‌آپ شهری بازار ایران

بیراهه روی با بار اضافه! / مقایسه پیکاپ ریچ و کاپرا2

(( آراد )) و (( آذر )) اعضای جدید خانواده زامیاد

خداحافظی با وانت نیسان آبی تا پایان سال 97

وصله ناجور مرسدس بنز !/آشنایی با نخستین پیکآب بنز

آفرود به سبک آمیکو! / ساخت پیکاپ های آمیکو با اقتباس از فورد سری F

آمیکو در راه بازارهای اروپایی/ ارس خودرو دیزل از پیکاپ آسنا تیونینگ شده رونمایی کرد

جشنواره فروش ویژه کامیونت های آمیکو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو + شرایط فروش وانت آریسان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی