پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هشدار ایران خودرو در خصوص فروش غیر قانونی خودرو

گروه صنعتي ایران خودرو اقدام افراد و یا شركت های متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام كرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ ایران خودرو در اطلاعیه‌ای در این رابطه اعلام کرده است:” برخی از افراد و یا شرکت های سودجو با ادعای […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

گروه صنعتي ایران خودرو اقدام افراد و یا شركت های متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام كرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای در این رابطه اعلام کرده است:” برخی از افراد و یا شرکت های سودجو با ادعای داشتن قرارداد با شرکت ایران خودرو اقدام به اخذ مبالغی از هموطنان در ازای عرضه خودرو  و به نوعی اقدام به فروش غیر قانونی خودرو می کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو ضمن غیرقانونی دانستن این اقدام و بی ارتباط بودن آن به این خودروساز نسبت به عواقبی که متوجه هموطنان است هشدار داد.

ایران خودرو تاکید می کند توزیع و فروش خودرو صرفا از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به محل نمایندگی های مجاز این شرکت و ثبت نام در سایت فروش شرکت ایران خودرو بوده و هر روش دیگری غیر از آن از نظر این شرکت غیر قانونی بوده و مسئولیت مشکلات احتمالی پیش آمده به عهده خریداران خواهد بود”.

واگذاری 457 میلیارد ریال سهام شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو

ایران خودرو پیش فروش محصولات خود را ۲۹ مهرماه آغاز می کند

نجفی مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل شد

خدمات رسانی ایران خودرو به زائران اربعین در طرح “با تو تا حرم”

ارائه خدمات تست خودرو به خودروسازان در آزمايشگاه آلايندگي ایران خودرو

آمبولانس های پیشرفته ایران خودرو دیزل به ناوگان وزارت بهداشت پیوستند

فزایش سهم خودروهای چینی در تولیدات ایران خودرو و سایپا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی