پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد جی تی 40 (1)

350 نمونه دیگر از فورد جی تی ساخته خواهد شد

هنگامی که کمپانی فورد برای اولین بار در سال 2016 نمونه جی تی را به بازار عرضه کرد، 6500 نفر برای خرید این خودرو ثبت نام کردند در حالی که تنها قرار بود که 1000 نمونه از این خودرو ساخته شود. اما اکنون کمپانی فورد اعلام کرده که قصد دارد 350 نمونه دیگر از جی […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

هنگامی که کمپانی فورد برای اولین بار در سال 2016 نمونه جی تی را به بازار عرضه کرد، 6500 نفر برای خرید این خودرو ثبت نام کردند در حالی که تنها قرار بود که 1000 نمونه از این خودرو ساخته شود. اما اکنون کمپانی فورد اعلام کرده که قصد دارد 350 نمونه دیگر از جی تی را بسازد.

فورد جی تی 40 (1)

قرار بود که کمپانی فورد سالی 250 نمونه از جی تی را تا سال 2020 بسازد. اما اکنون با گسترش برنامه ساخت این خودرو، پروسه ساخت تا سال 2022 طول می کشد. کمپانی فورد اکنون از طریق سایت FordGT.com مراحل پیش فروش این نمونه ها را آغاز کرده است. کمپانی فورد بازار جهانی را هدف قرار داده و در طی بازه زمانی 30 روزه در بازارهای مختلف این خودرو را پیش فروش خواهد کرد. این طرح از تاریخ 8 نوامبر بصورت رسمی آغاز خواهد شد.

فورد جی تی 40 (2)

فورد جی تی با موتور قدرتمند 6 سیلندر توربو 3.5 لیتری، 647 اسب بخار قدرت تولید می کند. این سوپرکار پیشرفته 450 هزار دلار قیمت دارد و به نوعی یک خودرو مسابقه ای شهری محسوب می شود. به گفته Hermann Salenbauch، رئیس تیم فورد پرفورمنس: تقاضا برای فورد جی تی بسیار خوب بوده است. اکنون با ادامه دادن تولید این خودرو، علاقه مندان بیشتری قادر خواهند بود تا از این سوپراسپرت جذاب و خواستنی لذت ببرند.

فورد جی تی 40 (3)

شایان توجه است که این خودرو در خارج از جاده های شهری هم موفقیت قابل قبولی داشته. در سال 2016، جی تی 40 افسانه ای توانست پس از 50 سال بار دیگر مقام قهرمانی مسابقات لمانز را بدست آورد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شوالیه تاریکی / فورد اینترسپتر به عنوان سریع ترین ماشین پلیس آمریکا شناخته شد

فورد ماستنگ منحصر به فرد به نفع خیریه به فروش خواهد رسید

فورد برانکو تقویت شده با قیمتی بیش از مک لارن 570S !

تکنولوژی جدید فورد در نمونه رپتور / استفاده از کروز کنترل مخصوص آفرود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی