پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 206 (2)

چگونه با فشار آب 43,000 PSI یک پژو 206 را اسقاط کنیم!

برای تمام علاقه مندان به خودرو، تمیز کردن و به کارواش بردن ماشین یکی از تفریحات مورد علاقه شان است. حس رضایتی که هنگام تمیز شدن خودرو در کارواش به آدم دست می دهد تقریبا وصف ناشدنی است. اما جالب است بدانید همان طوری که می توانید با کارواش آب یک خودرو را تمیز کنید […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

برای تمام علاقه مندان به خودرو، تمیز کردن و به کارواش بردن ماشین یکی از تفریحات مورد علاقه شان است. حس رضایتی که هنگام تمیز شدن خودرو در کارواش به آدم دست می دهد تقریبا وصف ناشدنی است. اما جالب است بدانید همان طوری که می توانید با کارواش آب یک خودرو را تمیز کنید و از آن لذت ببرید، با اندکی فشار بیشتر می توانید یک خودرو را نابود کنید!.

پژو 206 (3)

اخیرا یک کانال یوتیوبی با نام SpotOnStudios.dk فیلمی را منتشر کرده که در نگاه اول آرام و جذاب به نظر می رسد. در ابتدا یک پژو 206 به اصطلاح خسته نشان داده می شود که قرار است تمیز شود. اما اندکی بعد همه چیز تغییر می کند. ناگهان اپراتوری با یک کارواش با فشار 43,000 PSI وارد می شود. برای آنکه بدانید این فشار چقدر است باید خدمتتان عرض کنم که تنها با فشار 15,000 PSI می توانید یک سنگ را از وسط دو نصف کنید، پژو 206 که جای خود را دارد!.

پژو 206 (4)

با گرفتن آب بر روی این خودرو در وحله اول قسمت های پلاستیکی همچون آب خوردن از هم متلاشی شدند. آینه ها، سپرهای عقب و جلو و بعد هم شیشه جلو و لاستیک خودرو. شاید برای شما هم ترسناک باشد که بدانید آبی که هر روز به صورت ملایمی از آن استفاده می کنیم می تواند تا چه حد خشن باشد. اما امروزه دستگاه های واتر جتی در صنعت وجود دارد که برای برشکاری و تراشکاری اجسام صنعتی بکار می روند. هدف این ویدیو بصورت دقیق مشخص نیست اما تا حدودی زیادی قصد داشتند قدرت کارواش خود را به رخ همگان بکشند و برای این کار یک پژو 206 بخت برگشته قربانی شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

امکان رزرو کردن میز شام از داخل خودرو / ویژگی جدید خودروهای جنرال موتورز

اسپرسو ساز با شکل موتور پورشه 993!

خرابکاری به سبک نیسان / نیسان Hardbody با صفر ستاره در تست تصادف!

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

خانواده جدید پژو معرفی شد / 508 و 3008 نو نوار شدند

تولدی دوباره برای پژو 504 / کانسپت E-Legend معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی