پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کونیگزگ CCXR (7)

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

چک کردن سایت های فروش خودرو و کنکاش کردن صفحات مجازی فروش خودرو همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. در دنیای هایپر ماشین ها هم بعضی اوقات خودروهایی آگهی می شوند که برق از سر آدم می پرانند. یکی از این هایپر ماشین ها که اخیرا برای فروش گذاشته شده، یک دستگاه کونیگزگ CCXR […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

چک کردن سایت های فروش خودرو و کنکاش کردن صفحات مجازی فروش خودرو همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. در دنیای هایپر ماشین ها هم بعضی اوقات خودروهایی آگهی می شوند که برق از سر آدم می پرانند. یکی از این هایپر ماشین ها که اخیرا برای فروش گذاشته شده، یک دستگاه کونیگزگ CCXR است که تنها یکی از 4 نمونه ساخته شده محسوب می شود.

کونیگزگ CCXR (3)

اما در میان این 4 خودرو فقط یک نمونه با فرمان سمت راست ساخته شده که همین نمونه است. این خودرو یکی از قدرتمند ترین هایپر کارهای دهه اخیر محسوب می شود. موتور 4.8 لیتری 8 سیلندر این خودرو با 2 سوپرشارژر (!) در مجموع 876 اسب بخار قدرت تولید می کند. اگر کمی دوست دار محیط زیست باشید می توانید با استفاده از سوخت بیو قدرت را به 1004 اسب بخار ارتقا دهید.

کونیگزگ CCXR (4)

بدنه تمام فیبر کربنی این خودرو هم از دیگر نکات جالب آن است. این کونیگزگ جذاب برای اولین بار در سال 2008 در یک نمایشگاه دیده شد. برویم سر اصل مطلب. این هایپر ماشین تمام فیبر کربنی با تمام جذابیت هایش چقدر آب می خورد؟ تنها 2.33 میلیون دلار ناقابل.

کونیگزگ CCXR (1)

البته اگر قیمت 1,197,426 پوند خود کمپانی را حساب کنیم، این قیمت آنقدر ها هم زیاد نیست. تودوزی و جزئیات جذاب داخل کابین هم تا حد زیادی وسوسه کننده است. کمپانی کونیگزگ که در چند دهه اخیر با معرفی هایپرکارهایی همچون CCX، آگرا، ریگرا و One رکوردهای مختلفی را ثبت کرده، اکنون مشغول توسعه و ساخت جدیدترین هایپرکار خود به نام رگناروک است.

کونیگزگ CCXR (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه 959 رکورد گران ترین خودرو رالی را شکست

پورشه 993 معروف با قیمتی باور نکردنی به فروش رسید

فورد تاندربرد بازیگر مشهور به فروش می رسد

جگوار افسانه ای به فروش می رسد / XJR-11 مسابقه ای

دوزنبرگ SSJ به عنوان با ارزش ترین خودرو آمریکایی در جهان شناخته شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی