پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درآمد سالیانه پورشه (3)

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

کمپانی پورشه یکی از برترین خودروسازی های جهان از لحاظ تکمیل بودن سبد محصولات است . تاریخچه طلایی این کمپانی و مهندسی بی نقص آن، پورشه را از سایر خودروسازی های دیگر متمایز می کند. به طور مثال کمپانی فراری هم تاریخچه جذاب و مهندسی فوق العاده ای دارد اما تنها به ساخت خودروهای سوپر […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

کمپانی پورشه یکی از برترین خودروسازی های جهان از لحاظ تکمیل بودن سبد محصولات است . تاریخچه طلایی این کمپانی و مهندسی بی نقص آن، پورشه را از سایر خودروسازی های دیگر متمایز می کند. به طور مثال کمپانی فراری هم تاریخچه جذاب و مهندسی فوق العاده ای دارد اما تنها به ساخت خودروهای سوپر اسپرت مشغول است. اخیرا سایت CNBC یک آمار جالب از میزان سود روزانه کمپانی پورشه منتشر کرده که بر اساس در آمد این کمپانی در سال 2017 انجام شده است.

درآمد سالیانه پورشه (7)

طبق آمار، کمپانی پورشه در سال 2017 میزان 4.82 میلیارد دلار درآمد داشته. بنابر نرخ مبادله در تاریخ 8 نوامبر، کمپانی پورشه در هر ثانیه 153 دلار درآمد دارد. اگر این مقادیر را به هر ساعت، روز و ماه تبدیل کنیم، به ارقام جالبی دست خواهیم یافت.

درآمد سالیانه پورشه (5)

به طور مثال درآمد کمپانی پورشه در هر دقیقه 9,176 دلار، هر ساعت 550,595 دلار و در هر روز به رقم فوق العاده 13.2 میلیون دلار می رسد. این رقم در یک هفته به میزان 92.8 میلیون دلار می رسد. به گزارش CNBC کمپانی پورشه در هر 6 ثانیه 917 دلار در آمد دارد.

درآمد سالیانه پورشه (1)

این در حالیست که درآمد کارمندان آمریکایی در هر هفته 887 دلار است. این کمپانی در سال 2017 به میزان 26.85 میلیارد دلار درآمد داشته که این مبلغ روزانه به 73.3 میلیون دلار می رسد (بدون در نظر گرفتن مالیات). کمپانی پورشه این سود فوق العاده را نه تنها به خودروهای قدرتمند خود مانند پانامرا و 911، بلکه به خودروهای کوچک و شاسی بلند خود نیز مدیون است.

درآمد سالیانه پورشه (10)

ارزان ترین خودرو این کمپانی، 56,900 دلار قیمت دارد (718 کیمن) در حالی که گران ترین خودرو 911 GT2 RS است که 300,000 دلار قیمت دارد. هم چنین پیش بینی می شود که میزان درآمد این کمپانی در سال آینده بازهم افزایش داشته باشد.

درآمد سالیانه پورشه (8)

از آنجایی که کمپانی پورشه در سال آینده ورود قدرتمندی به بازار خودروهای الکتریکی خواهد داشت ( با معرفی تایکان )، میزان سود ناشی از فروش این خودرو هم به میزان درآمد سالیانه این کمپانی کمک خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

گرانی عجیب گیربکس فورد جی تی نسبت به AMG GT با وجود یکسان بودن گیربکس ها!

شلبی GT350 کمیاب پس از 30 سال در یک گاراژ پیدا شد

تسلا، ب ام و را کنار زد / تسلا در رتبه چهارم ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی