پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رالی_دودیفرانسیل_آفرود

رالی تور خودروهای بیابانی برگزار می شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، 12تا 14 شهریور ماه، رالی تور خودروهای بیابانی (دو دیفرانسیل) را در مسیر استان‌‌های البرز، قزوین و مازندارن، برگزار می‌کند. این رالی تور با هدف ترویج طبیعت گردی و آشنایی بیشتر علاقه مندان با مناطق بکر، زیبا و کمتر دیده و شناخته شده کشور، توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، 12تا 14 شهریور ماه، رالی تور خودروهای بیابانی (دو دیفرانسیل) را در مسیر استان‌‌های البرز، قزوین و مازندارن، برگزار می‌کند.

این رالی تور با هدف ترویج طبیعت گردی و آشنایی بیشتر علاقه مندان با مناطق بکر، زیبا و کمتر دیده و شناخته شده کشور، توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی به ویژه جنگل‌ها، آشنایی بیشتر علاقه مندان با قابلیت‌ها و کاربردهای خودروهای دو دیفرانسیل و ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن برگزار می‌شود.

این رالی تور 12 شهریور ماه در دیزین آغاز شده و شرکت‌کنندگان پس از پشت سر گذاشتن جاده‌های مختلف طالقان، الموت، روستا‌های حاشیه استان قزوین، ارتفاعات سه هزار در تنکابن، عباس آباد، جنگل‌های تیلا کنار، پلت چشمه، جنگل‌های تیمبور و پیشمبور، کلاردشت، مرزن آباد، کندوان و عبور از جاده‌ها و مسیر‌های کوهستانی، خاکی و جنگلی روز 14 شهریور به دیزین بازگشته و به کار خود پایان می‌دهد.

گروه‌های شرکت کننده در شب نخست برگزاری رالی تور در منطقه “الموت” استان قزوین و شب دوم نیز در جنگل‌های “وابزه” واقع در ارتفاعات “سلمان شهر”، اقامت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، با توجه به صعب العبور بودن مسیرهای انتخاب شده و با توجه به شرایط جوی که هر لحظه احتمال بروز تغییرات در آن دور از انتظار نیست، 4 موتورسوار با موتورهای کراس و همچنین 2 دستگاه خودروی سنگین امدادی به منظور بررسی لحظه به لحظه مسیر و خدمات رسانی به شرکت کنندگان آماده خواهند بود.

لازم به ذکر است که همراه داشتن لوازم شخصی، لوازم یدکی و تجهیزات ویژه عبور خودرو از مسیرهای صعب العبور، چادر، کیسه خواب، لباس گرم و دیگر ملزومات طبیعت گردی و اقامت در مناطق کوهستانی و جنگلی، ضروری خواهد بود.

شرکت در این رالی برای همه دارندگان خودروهای بیابانی (دو دیفرانسیل) آزاد است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 66755567 و 66755568 تماس بگیرند.

دومین مسابقه آفرود در مرداد ماه به میزبانی رودهن برگزار شد

آفرود با طعم موتورسیکلت تريال

ممنوعیت آفرود در مناطق تحت مدیریت محیط زیست

اولین مسابقه دودیفرانسیل هیئت شمیرانات برگزار شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی