پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M8 Competition (5)

چهره ب ام و M8 Competition لو رفت

با وجود معرفی رسمی سری 8 ب ام و، تنها دو مدل 840d و M850i از این خودرو عرضه شده است. کمپانی ب ام و هم از همان ابتدا تمرکز خود را بر روی فروش نمونه M8 گذاشته بود که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اما اخیرا عضوی از سایت GermanCarForum عکس هایی […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

با وجود معرفی رسمی سری 8 ب ام و، تنها دو مدل 840d و M850i از این خودرو عرضه شده است. کمپانی ب ام و هم از همان ابتدا تمرکز خود را بر روی فروش نمونه M8 گذاشته بود که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اما اخیرا عضوی از سایت GermanCarForum عکس هایی را از M8 منتشر کرده که ابعاد مختلف این خودرو را بصورت کاملا مشخص نمایش می دهد.

ب ام و M8 Competition (4)

نکته جالب اینجاست که خودروی لو رفته یک نمونه معمولی از M8 هم نیست بلکه نسخه Competition آن است. اینطور به نظر می رسد که عکس ها در یک گاراژ نامشخص گرفته شده اند و دو نمونه سری 8 کانورتیبل و سری 3 هم از ب ام و دیده می شود. چهره کلی خودرو با نمونه M850i تفاوتی ندارد اما جزئیات بکار رفته در آن بی نظیر است. به جز دو خروجی اگزوز در هر طرف که بیانگر M بودن این خودرو است، قطعات فیبر کربنی بکار رفته بر روی سقف، آیینه ها و اسپویلر عقب هم نشان از نمونه ای قدرتمند دارد.

ب ام و M8 Competition (6)

علاوه بر این در فضای کابین خودرو هم از قطعات فیبر کربنی زیادی استفاده شده تا وجه تمایز این خودرو با نمونه 850 باشد. رینگ های آلومینیومی، طرح مشکی رنگ بدنه، صندلی های جدید و آرم Competition در عقب خودرو بیانگر متمایز بودن این نمونه است. خبرها حاکی از این است که دو نمونه M8 معمولی و M8 Competition در یک زمان معرفی خواهند شد.

ب ام و M8 Competition (7)

بدین ترتیب دیگر خریداران انتظار معرفی یک نمونه جدید را نخواهند کشید. این خودرو به احتمال زیاد در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی خواهد شد. نمونه معمولی M8 با موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو خود 630 اسب بخار قدرت تولید می کند.

ب ام و M8 Competition (8)

در حالی که پیش بینی می شود مدل M8 Competition با همین موتور 650 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد سری F برای نهمین ماه متوالی رکورد فروش در بازار آمریکا را از آن خود کرد

سوپر اسپرت الکتریکی نیسان لیف با شتابی خارق العاده

چوب حراج بر سر پورشه کررا GT با کارکرد 69 مایلی

وانت جدید هیوندای در نزدیک ترین زمان ممکن معرفی می شود

وقتی نوویتک دیوانه می شود! / تیونینگ مک لارن 720S تا به دندان

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی