پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خانه کوهستانی بنتلی

اقامت در بنتلی به همراه ماشین سواری !

نخستین خانه کوهستانی بنتلی ، در کیتز بوهل، اتریش در دیدنی ترین مکان های رشته کوه آلپ و در قسمت شمالی محل برگزاری مسابقات اسکی هاننکام ، افتتاح شد. قدمت این ساختمان کوهستانی بنتلی مربوط به سال 1919 می باشد.معماران و طراحان این ساختمان با بهره گیری از طراحی داخلی خودروهای بنتلی ، سبکی مدرن […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

نخستین خانه کوهستانی بنتلی ، در کیتز بوهل، اتریش در دیدنی ترین مکان های رشته کوه آلپ و در قسمت شمالی محل برگزاری مسابقات اسکی هاننکام ، افتتاح شد.

قدمت این ساختمان کوهستانی بنتلی مربوط به سال 1919 می باشد.معماران و طراحان این ساختمان با بهره گیری از طراحی داخلی خودروهای بنتلی ، سبکی مدرن و سنتی را باهم ترکیب کرده اند و نمای بسیار جالب و کوهستانی را برای این ساختمان به وجود آورده اند.این ساختمان در زمان گذشته محل اقامت جنگلبانان بوده است که در حال حاظر توسط “ریچارد هاوزر” که در حرفه هتل داری مشغول است ، اداره می شود.مشتریان این هتل می توانند در فصل های تابستان و زمستان در این هتل اقامت داشته باشند .

خانه کوهستانی بنتلی

در این کلبه کوهستانی بنتلی برخی از جدیدترین خودروهای این شرکت در اختیار مهمانان قرار داده خواهد شد که امکان فعالیت هایی چون : ماهیگیری، شکار، اسب سواری، اسکی، تنیس، گلف و اسپا را برای آنها فراهم می شود.

به طور کلی می توان گفت : ناوگانی از خودروهای بنتلی همواره برای آزمایش و سواری در دسترس مهمانان خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی