پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی اوراکان Avio (2)

لامبورگینی اوراکان Avio با کیت بدنه فیبر کربنی

لامبورگینی اوراکان Avio برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2016 معرفی شد. خودرویی که در ساخت آن از نیروی هوایی ارتش ایتالیا الهام گرفته شده بود. تنها 250 نمونه از این خودرو ساخته شده که هر کدام از آنها با رنگ بندی مختلفی قابل سفارش است. اسامی این رنگ بندی ها هم بر اساس […]

ارشیا
شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

لامبورگینی اوراکان Avio برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2016 معرفی شد. خودرویی که در ساخت آن از نیروی هوایی ارتش ایتالیا الهام گرفته شده بود. تنها 250 نمونه از این خودرو ساخته شده که هر کدام از آنها با رنگ بندی مختلفی قابل سفارش است.

لامبورگینی اوراکان Avio (8)

اسامی این رنگ بندی ها هم بر اساس سربازان شجاع نیروی هوایی ایتالیا انتخاب شده بودند. هم چنین کد l63 هم بر روی بدنه خودرو نقش بسته که حرف l بیانگر نام شرکت لامبورگینی و عدد 63 هم بیانگر قدمت 63 ساله این کمپانی است. شاید شما هم بر این عقیده باشید که یک سوپر اسپرت کم تیراژ دیگر نیازی به بروزرسانی ندارد تا در دید عموم خاص جلوه بدهد. اما تیونر Luethen Motorsport عقیده دیگری دارد.

لامبورگینی اوراکان Avio (6)

این تیونر برای اوراکان Avio یک کیت بدنه را در نظر گرفته که شامل اسپلیتر جلو، بالچه های کناری، اسپلیتر کناری و بال عقب فیبر کربنی است که می توان آنرا با دو بالچه کناری سفارش داد. هم چنین رینگ های فورج Roc Schmiederader FL.10 با سایز 21 در عقب و 20 در جلو هم در نظر گرفته شده است.

لامبورگینی اوراکان Avio (1)

از آنجایی که تیونر فقط تغییرات ظاهری در این ماشین ایجاد کرده، موتور خودرو دست نخورده باقی مانده است. بنابراین موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر این خودرو همچنان 601 اسب بخار قدرت و 413 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو هم در 3.2 ثانیه پر می شود و به سقف سرعت 320 کیلومتر بر ساعت می رسد.

لامبورگینی اوراکان Avio (9)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

سوپر SUV لامبورگینی اوروس ST-X، اسلحه ای مخصوص پیست

لامبورگینی SC18، هیولایی ساخته شده بر پایه اونتادور

گرانی عجیب گیربکس فورد جی تی نسبت به AMG GT با وجود یکسان بودن گیربکس ها!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی