پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ لامبورگینی گالاردو (5)

وقتی فورد ماستنگ و لامبورگینی گالاردو باهم ترکیب می شوند!

همیشه بین ماشین بازها بحث طرفداری خودروساز های معروف داغ بوده است. یک عده ماسل کارهای آمریکایی را ترجیح می دهند، یک عده هم سوپر اسپرت های ایتالیایی را. در این میان یک عده هم هستند که ترکیبی کار می کنند و هر دو را دوست دارند!. اخیرا یکی از عجیب ترین خودروهای تیونینگ شده […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

همیشه بین ماشین بازها بحث طرفداری خودروساز های معروف داغ بوده است. یک عده ماسل کارهای آمریکایی را ترجیح می دهند، یک عده هم سوپر اسپرت های ایتالیایی را. در این میان یک عده هم هستند که ترکیبی کار می کنند و هر دو را دوست دارند!. اخیرا یکی از عجیب ترین خودروهای تیونینگ شده در تاریخ خودروسازی برای فروش گذاشته شده است که ترکیبی از لامبورگینی گالاردو و فورد ماستنگ است.

فورد ماستنگ لامبورگینی گالاردو (1)

این خودرو که Tractorri نام دارد، در واقع مخلوطی از فورد ماستنگ مدل 2007 و لامبورگینی گالاردو است. پروسه ساخت این خودرو با بودجه باورنکردنی 700 هزار دلار انجام شده است. با اینکه قسمت جلویی بدنه همانند فورد ماستنگ باقی مانده است، اما قسمت عقبی شما را شوکه خواهد کرد. در قسمت عقبی از چراغ های گالاردو استفاده شده که ظاهر عجیبی را به خودرو بخشیده است.

فورد ماستنگ لامبورگینی گالاردو (4)

این خودرو از موتور 5 لیتری 10 سیلندر لامبورگینی بهره می برد که با یک گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. قدرت موتور به هر 4 چرخ منتقل می شود و ترمزهای ABS لامبورگینی هم زیر خودرو قرار گرفته است. این خودرو از آن زمان تاکنون تنها 2564 مایل کارکرده است. به جای استفاده از نام های کلیشه ای همچون ماستاردو و گالنگ، نام Tractorri برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

فورد ماستنگ لامبورگینی گالاردو (2)

این نام به منظور گرامیداشت دوران تراکتور سازی کارخانه لامبورگینی در نظر گرفته شده است. در قسمت داخلی هم شوکه خواهید شد زیرا از تمامی قطعات لامبورگینی گالاردو استفاده شده است. این خودروی عجیب و غریب در حراجی برت جکسون به نمایش در خواهد آمد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فراری کمیاب در لیست 10 خودرو گران قیمت تاریخ قرار گرفت

خرابکاری جدید فولکس واگن / فروختن ماشین تست به مردم

برابوس 700 4X 4² ، آخرین بازمانده از G کلاس قدیمی

فصل چهارم برنامه گرند تور ساخته خواهد شد

مشکل الکتریکی معرفی رسمی کوروت C8 را به تعویق انداخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی