پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و-لوگو

فروش ب ام و در سال 2018 از مرسدس بنز جلو زد

با پایان سال 2018 و منتشر شدن آمار دقیق فروش خودروسازان معروف، مشخص شد که ب ام و طی این سال توانسته فروش بیشتری نسبت به رقیب سنتی خود، یعنی مرسدس بنز داشته باشد. پس از یک‌صد سال رقابت این دو هنوز یکدیگر را تعقیب می‌کنند و برنده‌ای قطعی وجود ندارد. یکی فروشش بیشتر است […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۷

با پایان سال 2018 و منتشر شدن آمار دقیق فروش خودروسازان معروف، مشخص شد که ب ام و طی این سال توانسته فروش بیشتری نسبت به رقیب سنتی خود، یعنی مرسدس بنز داشته باشد.

پس از یک‌صد سال رقابت این دو هنوز یکدیگر را تعقیب می‌کنند و برنده‌ای قطعی وجود ندارد. یکی فروشش بیشتر است و آن یکی ارزشش؛ اطمینان، ایمنی، فناوری، قابلیت و طراحی از خصیصه‌های هر دو این برندهاست که دائماً بر سر آن در رقابت هستند. شاید این خصیصه‌ها برای اصیل‌زاده‌های آلمانی بیشتر از آمار فروش اهمیت داشته باشد. می‌دانیم که سهم این دو برند از بازار در میان برترین‌ها نیست ولی از لحاظ ارزش برند، دومین و سومین جایگاه برندهای خودرویی باارزش جهان در اختیار این دو است.

ب ام و توانسته در مجموع سال ۲۰۱۸ به همراه دو برند مینی و رولزرویس حدود ۲٫۴۹ میلیون دستگاه فروش داشته باشد که به معنی رشد ۱٫۳ درصدی این برند و پیروزی بر بنز در بخش فروش در یک سال پرالتهاب بوده است. نکته جالب درباره این دو برند عملکرد محصولات پرفروش این دو شرکت است.

پرفروش‌ترین مدل این برند سری ۵ بود که توانست با رشد ۱۱٫۵ درصدی نسبت به سال پیش ۳۸۰ هزار دستگاه بفروشد. فروش کلی مرسدس در این سگمنت طی سال ۲۰۱۸ حدود ۴۰۱ هزار دستگاه بود که آن را در جایگاه اول جهان قرار می‌داد. در واقع لقب پرفروش‌ترین سدان لوکس جهان با اختلاف زیادی در اختیار مرسدس E کلاس است.

روزنامه هفت صبح

پای ب ام و در کره جنوبی گیر کرد! / جریمه ۹.۹ میلیون دلاری خودروساز آلمانی

پرشیا خودرو حامی رالی 3 روزه (تهران-کاسپین) کلوپ ب ام و ایران

ب ام و مدل های پلاگین هیبریدی X3 و X5 را معرفی خواهد کرد

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

ب ام و فروش تمام خودروهای دیزلی خود در آمریکا را متوقف خواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی