پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارکرد 100 هزار کیلومتری بی وای دی S6

تسهیلات کارمانیا برای مشتریان خوش حساب

شرکت خودروسازی کارمانیا برای آن دسته از مشتریانی که تصمیم بر تسویه نقدی زودتر از موعد اقساط خودرو خود را دارند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است. به گزارش خودرونویس، این شرکت اعلام کرده است که شرایط مذکور را بنابر درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از مشتریان که اقدام به خرید اقساطی خودروی بی وای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۷

شرکت خودروسازی کارمانیا برای آن دسته از مشتریانی که تصمیم بر تسویه نقدی زودتر از موعد اقساط خودرو خود را دارند، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش خودرونویس، این شرکت اعلام کرده است که شرایط مذکور را بنابر درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از مشتریان که اقدام به خرید اقساطی خودروی بی وای دی اس6 کرده و خودروی خود را تحویل گرفته‌اند و نیزدر جهت مشتری‌مداری و تکریم مشتریانی که تصمیم بر تسویه نقدی زودتر از موعد اقساط را دارند در نظر گرفته است.

این شرایط ذکر شده با پیشنهاداتی ویژه از سوی شرکت خودروسازی کارمانیا همراه بوده و مشتریان دارای مانده بدهی کمتر از ۲۵ میلیون تومان می توانند از بخشودگی کامل سود متعلقه اقساط باقیمانده و آزاد شدن سند خودرو بلافاصله پس از تایید واحد مالی برخوردار شوند.
مشتریان دارای مانده بدهی ۲۵ میلیون تومان و بیشتر نیز از بخشودگی کامل سود متعلقه اقساط باقیمانده، آزاد شدن سند خودرو بلافاصله پس از تایید واحد مالی، تخفیف ۸۰درصدی در اجرت ۵ سرویس ادواری آینده، تخفیف ۲۰%  قطعات مصرفی در ۵ سرویس ادواری آینده و در صورت فروش خودرو پس از تسویه زود هنگام، خریدار جدید نیز از شرایط فوق بهره‌مند خواهد شد. لازم به توضیح است که در صورت بهره مندی مشتری نخست از این طرح، در زمان فروش همگی یا بخش استفاده نشده از مزایای فوق به مشتری جدید انتقال پیدا خواهد کرد.
کارمانیا اعلام کرده است که درخواست‌های مدنظر را حداکثر تا تاریخ سی‌ام دی ماه ۱۳۹۷ بصورت کتبی به نمایندگی مربوطه ارائه داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود و به درخواست های اعلام شده پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تسهیلات کارمانیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی