پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت کانون وزین سریر

خدمات خاص در محیطی مجهز/ بیشتر با فعالیت های شرکت کارنو وزین سریر آشنا شوید

مجموعه کارنو وزین سریر از جمله مراکز مجز و مدرن خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی به شمار می رود. در اینجا خدمات انواع خودروهای کیا، هیوندای، میتسوبیشی و بی وای دی انجام می شود. علاوه بر اینکه این شرکت عاملیت خدمات پس از فروش این شرکت هاست، در بحث فروش خودروهای میتسوبیشی و کیا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

مجموعه کارنو وزین سریر از جمله مراکز مجز و مدرن خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی به شمار می رود. در اینجا خدمات انواع خودروهای کیا، هیوندای، میتسوبیشی و بی وای دی انجام می شود. علاوه بر اینکه این شرکت عاملیت خدمات پس از فروش این شرکت هاست، در بحث فروش خودروهای میتسوبیشی و کیا نیز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

با افزایش قیمت ارز و از سوی دیگر ممنوعیت واردات خودرو، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خودروهای خارجی نیز شرایطی دشوارتر از گذشته پیدا کرده است. فارغ از افزایش چشمگیر قیمت خودروهای وارداتی و خارج شدن این خودروها از سبد بخش قابل توجهی از خریداران و محدود شدن دامنه فعالیت شرکت های وارد کننده، حالا کسانی که خودرو وارداتی دارند هم یک درگیری ذهنی دارند و آن هم آینده خدمات پس از فروش این خودروهاست.

 

شرکت کانون وزین سریر

راه حل از بین رفتن این نگرانی، پیدا کردن یک مرکز خدمات پس از فروش مطمئن و کار بلد است. جایی که با خیال راحت خودروتان را برای خدمات پس از فروش بسپارید و دغدغه های رایج برای تامین قطعه یا درگیر شدن با فروشندگان برای اعلام نرخ های متفاوت را به فراموشی بسپارید.

شرکت کانون وزین سریر

مجموعه کارنو وزین سریر یکی از همین مراکز است. در اینجا خدمات انواع خودروهای کیا، هیوندای، میتسوبیشی و بی وای دی انجام می شود. علاوه بر اینکه این شرکت عاملیت خدمات پس از فروش این شرکت هاست، در بحث فروش خودروهای میتسوبیشی و کیا نیز فعالیت دارد.

در اینجا خدمات صفر تا صدی به خودروها داده می شود. علاوه بر بحث های فنی از جمله تعمیر موتور و گیرباکس و عیب یابی خودروها با دیاگ های تخصصی که در هر تعمیرگاه متفرقه ای یافت نمی شود و خدمات فنی خاص، می تواند خودرو خود را برای صافکاری و نقاشی نیز به اینجا بیاورید. این مرکز از اتاق رنگ ایتالیایی برخوردار است. این اتاق رنگ کاملا ایزوله و بدون غبار بوده و فرایند نقاشی بدنه خودرو به صورت کوره ای انجام می شود.

 

شرکت کانون وزین سریر

در مورد دیاگ ها صحبت کردیم، لازم است فرق دیاگ های تخصصی و متفرقه را برایتان توضیح دهیم. دیاگ ههای تخصصی که با نام دیاگ های شرکتی نیز شناخته می شوند، از آن جایی که مخصوص خودروهای یک برند مشخص ساخته شده اند، عملکرد بهتر و دقیق تری در عیب یابی دارند. در حالی که دیاگ های متفرقه به دلیله کالیبره نبودن با سیستم فنی خودرو ممکن است توانایی نشان دادن برخی ایرادهای خاص را نداشته باشند. همین می شود که برای یک ایراد هرچند جزیی در یک خودرو خارجی، مجبورید به چند تعمیرگاه سر بزنید و در آخر نیز بعد از صرف هزینه های اضافی و وقت، باز هم ایراد اصلی رفع نمی شود.

شرکت کانون وزین سریر

از جمله خدمات فنی این مجموعه می توان به شست و شوی سیستم سوخت رسانی، تعمیر انژکتور، تعمیر گیربکس، تعویض روغن هیدرولیک، تعویض روغن ترمز و تعویض روغن گیربکس اشاره کرد که با دستگاه های تمام اتوماتیک BG انجام می شود.

یکی از مواردی که این روزها ذهن مالکان خودروهای خارجی را درگیر کرده. تامین قطعات است. این دغدغه در مورد قیمت تمام شده و اصل بودن قطعه مطرح است. در این نمایندگی قطعات اصل و اصلی با لیبل قابل اسکن و استعلام عرضه می شود. برای تامین قطعات شرکتی، با توجه به وضع موجود، نمایندگی باید منتظر دریافت قطعه از شرکت اصلی بماند. اما در صورت درخواست مشتری، قیمت تامین قطعه از خارج از کشور اعلام می شود و قطعه مورد نظر ظرف 10 روز به ایران می آید.

شرکت کانون وزین سریر

همچنین این عاملیت یکی از معدود عاملیت هایی است که از اتاق نانو سرامیک بهره می برد. با سرامیک کردن بدنه خودرو، رنگ بدنه از آسیب های خارجی در امان می ماند و درخشنده تر از حالت عادی نشان می دهد. همچنین در اینجا خدمات صداگیری نیز به خودروها ارائه می شود.

شرکت کانون وزین سریر

خدمات این عاملیت توانسته استاداردهای ایزو 001، ایزو 10002، ایزو 10004، ایزو 14001 و ایزو 45001 را پاس کند. یکی از خدمات جذاب این مجموعه، امداد 24 ساعته است. جالب اینجاست که این امداد به صورت 24 ساعته انجام شده و فقط مخصوص مشتریان این نمایندگی نیست و کاملا عمومی خدمت رسانی می کند. با شماره گیری 021-54118 می توانید از این امداد بهره مند شوید. همچنین این شرکت با دارا بودن خودرو بر و کریر مستقل، در صورت بروز ایراد اساسی، خودرو را تا نمایندگی حمل می کند و لازم نیست برای حمل خودروتان هزینه اضافی متحمل شوید.

شرکت کانون وزین سریر

از جمله خدمات به روز و متفاوت شرکت کانون وزین سریر، می توان به home سرویس یا همان سرویس در محل اشاره کرد. این نوع خدمت برای افرادی که وقت محدودی داشته یا به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارند، می تواند بسیار مفید باشد. به طور مثال، خانم هایی که مراجعه به محیط نمایندگی برایشان سخت است، می توانند با بهره بردن از این امکان، کوییک سرویس خودرو را بدون مرجعه و در محل کار یا سکونت خود انجام دهند.

شرکت کانون وزین سریر

در مورد محیط نمایندگی صحبت کردیم، لازم به ذکر است این مرکز از اتاق vip و کافی شاپ برخوردار بوده و در زمان انجام سرویس یا تعمیر خودرو، مراجعه می تواند در این محیط به انتظار نشسته و از خدمات رفاهی بهره مند شود. همچنین عاملیت کیا در این مجموعه در روزهای جمعه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر نیز باز بوده و مالکان خودرو می توانند مراجعه کنند. نوبت دهی نیز به صورت تلفنی و آنلاین انجام می شود.

شماره تماس: ۰۲۱۵۴۱۱۸
آدرس سایت: www.kiamotors118.ir
اینستاگرام: jalalian-auto-02154118

میلرز به ایران رسید/ اعطای نمایندگی فروش روغن های میلرز انگلستان در سراسر کشور توسط هلدینگ داتیس

مشتریان از کدام عیوب خودرو بیشترین نارضایتی را دارند؟

برای اولین بار یک شرکت خودروساز به جمع آوری خودروهای معیوب ملزم شد

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

برتری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی

نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی