پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

همکاری پرشیا خودرو با UNICEF در سال آینده/ دنیای BMW در نمایندگی 121 پرشیا خودرو

روز گذشته نمایندگی 121 پرشیا خودرو در بلوار اصلی لواسان میزبان خانواده های بسیاری بود که همراه با کودکان خود برای حضور در مراسم (( آشنایی کودکان با خودرو و دنیای ب ام و)) در این نمایندگی حضور یافتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو این مراسم که از ساعت 16 آغاز شد […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

روز گذشته نمایندگی 121 پرشیا خودرو در بلوار اصلی لواسان میزبان خانواده های بسیاری بود که همراه با کودکان خود برای حضور در مراسم (( آشنایی کودکان با خودرو و دنیای ب ام و)) در این نمایندگی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

این مراسم که از ساعت 16 آغاز شد و تا ساعت 19 ادامه داشت، کودکانی که به همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور یافته بودند، نقاشی هایی از خودرو و المان های آن ترسیم کردند. همچنین میهمان حاضر در بخش تاریخچه BMW با فرآیند تاسیس این کمپانی آشنا شدند.

پرشیا خودرو

خانم عبداللهیان پور مدیر واحد اکسسوری و مدیر نمایندگی 121 پرشیا خودرو در لواسان در این خصوص به جوان خودرو گفت: شعبه 121 بزرگترین شعبه پرشیا خودرو در حوزه اکسسوری است که بیش از 500 قلم اجناس مختلف در آن عرضه م شود.

پرشیا خودرو

 

وی افزود: این بزرگ ترین مجموعه عرضه اکسسوری در ایران و حتی حوزه خلیج فارس است. این اکسسوری ها توسط پرشیا خودرو وارد می شوند و مستقیم به چرخه فروش می روند و به همین دلیل از نظر قیمت کاملا منصفانه هستند. عبداللهیان ادامه داد: پرشیا خودرو قصد دارد در سال آینده با برند خودش مستقیم در بازار اکسسوری وارد شود و بوتیک ها، کافی شایپ هایی در این حوزه افتتاح خواهد کرد که علاوه بر این موضوع تیوینگ را نیز پیگیری می کند.

 

این مدیر پرشیا خودرو در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز گفت: تصمیم داشتیم کودکان را نیز در پرشیا خودرو میزبانی کنیم تا نشان بدهیم یک برند معتبر چیز دست نیافتنی نیست و ارتباط برقرار کردن کودکانه با برند ممکن است اتفاق خوشایندی باشد که در آینده نیز باعث حمایت از برند می شود. او ادامه داد: نقاشی هایی که امروز توسط کودکان کشیده شد بر روی تیشرت هایی چاپ خواهد شد و با نیات خیر به فروش خواهد رسید. وی در پایان گفت: پرشیا خودرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال آینده همکاری هایی با UNICEF ( صندوق کودکان ملل متحد) خواهد داشت.

عکس: بهزاد اویسی

زندگی به سبک ب ام و / معرفی اکسسوری های ب ام و

اکسسوری های هیجان‌انگیز برای خودروی شما چه هستند؟

شرایط فروش استثنایی ب ام و 530 با پیش پرداخت 30 درصدی و تحویل فوری

سورپرایز ب ام و برای سال ۲۰۱۹/ مدل جدید سری ۷ همچنان در مسیر بزرگ‌ شدن دماغ!

فروش ب ام و در سال 2018 از مرسدس بنز جلو زد

جمعه های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه مندان و خریداران BMW و MINI

آغاز جشن خدمات یلدایی خودروهای ( ب ام و ) و ( مینی ) توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو حامی رالی 3 روزه (تهران-کاسپین) کلوپ ب ام و ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی