پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری ۷ جدید

سورپرایز ب ام و برای سال ۲۰۱۹/ مدل جدید سری ۷ همچنان در مسیر بزرگ‌ شدن دماغ!

هنوز عرق راه سال ۲۰۱۹ بعد از رسیدنش خشک نشده که ب ام و یک برگ جدید در این سال میلادی رو کرده است. سری ۷ مدل ۲۰۲۰ سورپرایز جدید ب ام و به شمار می‌رود که به صورت رسمی معرفی شده و قرار است در ماه آوریل سال جاری وارد بازار شود. محصول BMW […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۷

هنوز عرق راه سال ۲۰۱۹ بعد از رسیدنش خشک نشده که ب ام و یک برگ جدید در این سال میلادی رو کرده است. سری ۷ مدل ۲۰۲۰ سورپرایز جدید ب ام و به شمار می‌رود که به صورت رسمی معرفی شده و قرار است در ماه آوریل سال جاری وارد بازار شود.

محصول BMW سری7 مدل 2020 در ظاهر خود تغییرات زیادی را تجربه کرده و همچنین دارای موتور جدیدی است. پره های جلوپنجره این خودرو به صورت استاندارد در شرایط مختلف تغییر زاویه می دهد.

ب ام و سری ۷ جدید

سری ۷ جدید که نمونه فیس لیفت نسل کنونی محسوب می شود، دارای جلوپنجره بزرگی مانند “ب ام و X7 ” است و در دیگر قسمت های بدنه اش نیز رد پای شاسی بلند X7 به چشم می خورد.

ب ام و، برای این خودرو چراغ های جلوی جدیدی در نظر گرفته که به صورت استاندارد دارای تکنولوژی LED تطبیقی است. نحوه طراحی کاپوت این خودرو نیز دستخوش تغییر شده تا ظاهری عضلانی تر برای آن به همراه داشته باشد. در بخش پشتی شاهد چراغ های LED باریکی هستیم.

ب ام و سری ۷ جدید

در کابین این خودرو از کیلومتر شمار جدید “ب ام و” استفاده شده که در گذشته شاهد حضور آن در خودروهای سری 8 و X5 بودیم. “ب ام و سری 7 مدل 2020” دارای یک تریم جدید چرم است.

در حالی که بالاترین نمونه این خودرو دارای یک موتور 12 سیلندر با امکان تولید 600 اسب بخار قدرت و 850 نیوتون متر گشتاور است، “ب ام و” برای آن یک موتور 8 سیلندر بازطراحی شده نیز در نظر گرفته است.

ب ام و سری ۷ جدید

این موتور 8 سیلندر حجمی برابر با 4.4 لیتر داشته و قدرتی برابر با 523 اسب بخار و گشتاوری برابر با 750 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

قدرت و گشتاور این موتور در مقایسه با گذشته به ترتیب افزایش 80 اسب بخاری و 100 نیوتون متری داشته است.

ب ام و سری ۷ جدید

“ب ام و سری 7 مدل 2020 ” در نمونه پلاگین هیبریدی خود دارای یک موتور 6 سیلندر بنزینی با قدرت 280 اسب بخار و یک موتور برقی با قدرت 113 اسب بخار است. مجموع قدرت تولیدی این نمونه برابر با 389 اسب بخار بوده و سرعت آن در مدت زمان 4.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

قرار است “ب ام و سری 7 مدل 2020” در ماه آوریل سال جاری میلادی وارد بازار شود.

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و M8 Competition در راه است

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

احتمال بازگشت هامر به خط تولید جنرال موتورز

تانک X، شاسی بلند غول پیکر رضوانی موتورز

فورد برانکو تقویت شده با قیمتی بیش از مک لارن 570S !

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی