پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

ثبت نام 6 هزار نفری خبرنگاران برای بهره مندی از طرح ترافیک

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک گفت: حدود 6 هزار نفر از اهالی رسانه برای بهره‌مندی از تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک در سامانه «تهران‌من»، ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 6 […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک گفت: حدود 6 هزار نفر از اهالی رسانه برای بهره‌مندی از تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک در سامانه «تهران‌من»، ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 6 هزار نفر از اهالی رسانه شامل خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان برای بهره‌مندی از تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک در سامانه «تهران‌من»، ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: به حدود 2 هزار نفر از این افراد طرح ترافیک تعلق می‌گیرد و مابقی ثبت‌نام‌کنندگان در صورتی که مدارک آن‌ها مورد تأیید قرار گیرد، کارت بلیت یک ساله رایگان وسایل حمل و نقل عمومی ارائه خواهد شد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از برگزاری کمیته مربوطه جهت بررسی تخفیف سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران طی روز آینده خبر داد و گفت: در این کمیته موضوعات مختلف در این زمینه به ویژه سهمیه رسانه‌ها بررسی می‌شود.

سعیدیان‌فر تصریح کرد: مهلت استفاده از طرح ترافیک 97 برای خبرنگاران تا 31 اردیبهشت خواهد بود و بنابراین می‌توان گفت تا زمانی که طرح‌های ترافیک 98 به خبرنگاران ارائه نشود، این افراد می‌توانند از طرح‌های سال 97 همچنان استفاده کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

شکست خوردن طرح ترافیک در تمامی حوزه ها / ورود سه و نیم میلیون خودرو به محدوده طرح ترافیک

خبرنگاران از تخفیف 90 درصدی عوارض طرح ترافیک بهره‌مند می شوند

ثبت طرح ترافیک برای آژانس ها و وانت بار ها تمدید شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی