پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چارچرخ

اپلیکیشن چارچرخ ، تعریفی جدید از امدادرسانی ارائه می دهد

این روزها در حوزه امداد رسانی به خودروها هر کس ساز خود را می زند، از پیدایش شرکت های امدادرسان متفرقه و رشد قارچ گونه آنها گرفته تا اپلیکیشن هایی که خیلی در کار خودجدی نیستند. جالب است بدانید که در تهران هر دقیقه 1.9 درخواست حمل خودرو به دلیل خرابی یا تصادف ثبت می […]

javankhodro
شنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۸

این روزها در حوزه امداد رسانی به خودروها هر کس ساز خود را می زند، از پیدایش شرکت های امدادرسان متفرقه و رشد قارچ گونه آنها گرفته تا اپلیکیشن هایی که خیلی در کار خودجدی نیستند. جالب است بدانید که در تهران هر دقیقه 1.9 درخواست حمل خودرو به دلیل خرابی یا تصادف ثبت می شود و این یعنی نیازی گسترده که نیازمند مدیریت بهتر است.

در این میان ، تیمی متخصص از دانشگاه شریف گرد هم آمده اند و با تحقیق و شناخت دقیق بازار، اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن موفق امدادرسانی به نام چارچرخ کرده اند. شناسایی دقیق نیاز امدادخواه و اتصال به بهترین و نزدیک ترین امدادگر در کنار رصد صفر تا صد فرایند امدادرسانی ، از لحظه ثبت درخواست تا پایان امداد، مهم ترین رسالت این تیم است. یکی از اعضای هیئت مدیره در نشست خبری با خبرنگاران گفت: میانگین زمان امدادرسانی در چارچرخ 18 دقیقه است و این در نوع خود یک رکورد تازه است. ما از بین 400 نیروی امدادی بعد از بررسی ، 150 امدادگر متخصص و متعهد را انتخاب کرده ایم که در سراسر تهران و حومه شبانه روزی به محل درخواست کننده اعزام می شوند. البته تارگت ما 600 امدادگر است که در سال جاری تلاش می کنیم به آن برسیم.

موسوی یکی دیگر از مسئولان این شرکت که بخش عملیاتی را بر عهده دارد عنوان کرد: ما چالش‌های گوناگونی جهت همکاری با امدادگران داشتیم و نیاز اصلی بازار، ارائه خدمت با کیفیت است و ما تلاش می کنیم سطح کیفی ارائه خدمات را بالاتر ببریم.

در این نشست عنوان شد که از لحظه نصب این اپلیکیشن، در طول مدت استفاده سوالاتی از دارنده خودرو پرسید می شود تا آماری دقیق از خودرو در سامانه ثبت شود و به فراخور حال آن خودرو و میزان کارکرد آن، در زمان های مشخصی پیشنهادها و حتی امتیازاتی برای آنها ارائه شود. مثلا ممکن است صاحب یک خودرو 206 باشید و در فصل گرما خرابی رله فن یکی از مشکلات مرسوم خودروی شما باشد، چارچرخ به شما یاداوری می کند و برای تعویض به موقع این قطعه پیشنهاد تعویض در محل می دهد که حتی از تعمیرکاران متفرقه ارزان تر تمام شود.

تضمین کیفیت و اصالت قطعات توسط اپلیکشین چارچرخ یکی از نقاط تمایز آنهاست که به مصرف کننده این اطمینان را می دهد که در صورت غیراصل بودن قطعه، آن قطعه مرجوع شده و ضرری متوجه آنها نخواهد شد.

در حال حاضر اپلیکیشن ” چارچرخ ” را می توانید از http://dl.4charkhapp.ir دانلود کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی