پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو کرمان موتور

کرمان موتور طرح ویژه امدادی خود را اعلام کرد

معاون خدمات امدادی شرکت کرمان موتور از برگزاری طرح امداد این شرکت به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا محمودی، با بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه می‌گوییم همواره، یعنی در هر لحظه و تحت هر شرایطی، در ایام تعطیل، در تمامی شرایط جوی و در تمام […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

معاون خدمات امدادی شرکت کرمان موتور از برگزاری طرح امداد این شرکت به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا محمودی، با بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه می‌گوییم همواره، یعنی در هر لحظه و تحت هر شرایطی، در ایام تعطیل، در تمامی شرایط جوی و در تمام ساعات شبانه‌ روز، امداد کرمان‌ موتور همواره در کنار شماست تا بدون هیچ دغدغه‌ای و با آرامش خاطر از محصولات این شرکت استفاده کنید.

وی ادامه داد: نه فقط استفاده، بلکه از رانندگی با آن لذت ببرید! زیرا شرکت خدمات ‌و تجارت بم‌ خودرو به عنوان متولی خدمات ‌پس ‌از فروش محصولات کرمان‌ موتور، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با جانمایی صحیح پایگاه های امدادی و مبتنی بر تناسب حجم ترافیک، به‌ ویژه در تعطیلات، به شما اطمینان دهد در طول شبانه روز فاصله خودروی امداد تا شما فقط یک تماس تلفنی است.

به گفته محمودی، مرکز تماس 24 ساعته امداد کرمان‌ موتور با شماره 42724-021 آماده است تا با ارائه مشاوره فنی اولین پشتیبان شما باشد، همچنین امدادگران شرکت کرمان موتور نیز آماده ارائه خدمات در محل و در صورت نیاز حمل خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی هستند.

یادآور می شود به مناسبت تعطیلات ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین عید سعید فطر از تاریخ 13 تا 17 خرداد ماه جاری طرح امدادی ویژه‌ کرمان موتور در تمامی جاده‌‌ها و مسیرهای استراتژیک سطح کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جک با S3 مدل 2019 زبان طراحی خود را متحول کرد

تزریق آپشن/ از هیوندای i20 آپشنال کرمان موتور بیشتر بدانید

پنجمین ستاره/ نگاهی به جک S5 اتوماتیک و مزیت های آن نسبت به رقبا

3 تفنگدار/مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و جک S3

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی