پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح زوج و فرد

وجود نقص فنی علت عدم ارسال پیامک طرح ترافیک است

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران وجود نقص فنی از جمله دلایل تاخیر در ارسال پیامک بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران ، در ارتباط با آخرین جزئیات رسیدگی به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران وجود نقص فنی از جمله دلایل تاخیر در ارسال پیامک بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران ، در ارتباط با آخرین جزئیات رسیدگی به طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار کرد: پیامک مربوط به خبرنگارانی که تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک شامل‌شان شده طی امروز یا فردا برایشان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود نقص فنی از جمله دلایل تاخیر در ارسال این پیامک بوده است، گفت: از طرفی نیز اگر طی 4 روز گذشته که تعطیلات بود پیامک برای خبرنگاران ارسال می‌کردیم این شائبه پیش می‌آمد که قصد داریم فرصت را برای اعتراض کاهش دهیم.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران اشاره کرد: پیامک‌هایی که برای خبرنگاران ارسال می‌شود دارای دو محتوا است که نوع اول طی پیامک به خبرنگار اعلا م می‌شود دارای طرح است و در نوع دوم اعلام می‌شود که مدارک کامل نیست و در صورت تکمیل شده مدارک طرح به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: پس از ارسال پیامک فرصتی چند روزه برای اعتراض در نظر گرفته می‌شود البته برخی اعتراضات اولیه به صورت گروهی و کلی نیز طی هفته‌های گذشته از جانب برخی از رسانه‌ها به دلیل کمبود سهمیه‌ها مطرح شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

ارسال پیامک برای دریافت کنندگان طرح ترافیک از روز شنبه 18 خرداد ماه

تا زمان ارسال پیامک طرح ترافیک 97 معتبر است

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی اعتراض خبرنگاران فاقد طرح ترافیک

طرح ترافیک خبرنگاری تا 15 خرداد تمدید شد

تلاش برای توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت ماه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی