پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شست و شوی خودرو با آب شرب

شست و شوی خودرو با آب شرب 800 هزار تومان آب می خورد

به گفته ی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، برای شست و شوی خودرو با آب شرب به طور میانگین حدود 500 تا 600 لیتر آب مصرف می‌شود این میزان معادل 400 بطری آب معدنی می شود که قیمت آن هم اکنون 2 هزار تومان بوده و برآینده این تعداد بطری هزینه 800 هزار تومانی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، برای شست و شوی خودرو با آب شرب به طور میانگین حدود 500 تا 600 لیتر آب مصرف می‌شود این میزان معادل 400 بطری آب معدنی می شود که قیمت آن هم اکنون 2 هزار تومان بوده و برآینده این تعداد بطری هزینه 800 هزار تومانی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمیدرضا کرم‌وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار کرد: متأسفانه برخی شهروندان به شستن خودرو با آب شرب مبادرت می‌کنند که این کار نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: برای شستن هر خودرو با آب شرب به طور میانگین حدود 500 تا 600 لیتر آب مصرف می‌شود که اگر این‌ها را در داخل یک بطری آب 1.5 لیتری بریزیم، می‌شود 400 بطری که در حال حاضر قیمت هر بطری آب در بازار 2,000 تومان است.

کرم‌وند اضافه کرد: به این ترتیب برای شستن هر خودرو با آب شرب، 800 هزار تومان به همین راحتی هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم که از شستن خودرو با آب شرب خودداری کنند و ماشین را به کارواش ببرند.

وی بیان کرد: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که باید در بحث مدیریت مصرف اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا به مشکل نخوریم.

کرم‌وند گفت: با توجه به افزایش مصرف 10 درصدی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش در استان، اگر شهروندان در بحث مصرف رعایت نکنند امکان اینکه در مناطقی به مشکل بخوریم، وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دلال بازی بزرگترین عامل گرانی در بازار خودرو

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در انتظار نهایی شدن قیمت خودرو

صعود 15 درصدی قیمت لوازم یدکی خودرو در بازار

خودروسازان در یک قدمی توقف تولید برخی از محصولاتشان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی