کاهش 60 درصدی فروش محصولات پژو در بازار چین

میزان فروش محصولات مشترک 2 شرکت پژو سیتروئن و دانگ فنگ با کاهش 60 درصدی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این مدت فروش محصولات شرکت پژو سیتروئن که با همکاری دانگ فنگ به بازار عرضه می شد در چین با کاهش 60 درصدی مواجه شده و به 63 هزار و 27 دستگاه رسید.

درآمد این شرکت مشترک نیز در همین زمان با کاهش 60 درصدی به 7 میلیارد یوآن سقوط کرد.

در حالی‌ که نیمه نخست سال 2018 برای دو متحد خودروساز اقبال خوشی به همراه داشت و سود خالص آنها در این دوره به 200 میلیون یوآن نیز رسید، اما آنها درنهایت مجموع سال 2018 را با ضرر 7/ 3 میلیارد یوآنی به پایان بردند.

گزارش خودرو

مقر شرکت مشترک دانگ‌فنگ و پژو در منطقه مرکزی چین و در شهر ووهان قرار دارد که قادر است سالانه 840 هزار دستگاه خودرو با برندهای پژو و سیتروئن را تولید کند.

پس از رکورد تولید 704 هزار دستگاه این کارخانه در سال 2015، نرخ تولید آن طی سه سال گذشته همواره روندی کاهشی داشته است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کدام خودروهای خارجی در سال 2019 خط تولیدشان تعطیل می شود؟

هيچ مشكلي در تحويل محصولات ثبت نامي سراتو نخواهيم داشت

تحریم ، سخت ولی فرصتی برای داخلی سازی به شرط حمایت

گوی میدان بازار های جهانی از دست خودروهای آمریکایی ربوده شد

کاهش قیمت باطری خودرو در پی افزایش عرضه

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!